Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under november 2009

Av Lisa - 10 november 2009 22:12

Vad ska man säga?

Kollar på Christine. :)

Har jobbat å kollat på DH.

Måste duscha, men ska se klart programmet först.

Roligare än så blir det inte.

Gonatt!

Av Lisa - 10 november 2009 11:21

Känner mej ganska off i dag. Jag känner mej verkligen grå.

Mycket som behöver göras å som jag borde passa på å göra nu innan jobbet, men jag har absolut ingen lust.

Tycker inte det är så värst roligt att va själv alls.

Känner inte ens för att baka eller städa i dag.

Vill göra nått kul i hop med familjen, men det finns nada tid över till det de kommande veckorna.

Jobbar denna helgen som kommer å nästa ska Martin till Tyskland.


Ska lägga mej i soffan å kolla på nått avsnitt av Gossip girl nu så får vi se om jag känner mej manad till nått annat sen.

Av Lisa - 10 november 2009 10:06

 


Nu sticker vi till Coop, sen blir det dagis nästa. :S

Känns väl sådär, men i bland måste han ju va där.

Å i morron är det vi två mot världen igen. :D

Av Lisa - 9 november 2009 21:56

... jag tänkte på, men nu är det visst borta. :)

Får väl bli ännu ett inlägg i mängden då. :D

Fortfarande är det i allafall kring 130 personer om dagen som vill veta vad jag har för mej. :D


Eftermiddagen ägnades åt samma ska som förmiddagen, en massa lek å bus. :) Stina kom å joinade med. :)


 

Nu har jag i allafall tränat, duschat å sen ätit. :)

Ska vänta på Martin å sen lägga mej hade jag tänkt.

Förhoppningsvis orkar han prata lite med mej, har bara träffat honom i en kvart innan i dag, å det är ju bara för tradigt. :S

Det är mycket så här för tillfället, vi hinner aldrig sitta ner å prata precis.

Men, men, man får ta sej lite tid till det med tycker jag. :)


Har fått fotot från dagis, Viggo blev riktigt bra. :) De hade tagit av alla mössan. *puh* :P


I morron ska jag jobba å Viggo ska till dagis.

Sen har vi två lediga dagar tillsammans innan jag ska jobba helgen igen.


Nu ger jag mej här, gonatt! :)


SÅhär kan man också se ut. :)

 


Av Lisa - 9 november 2009 17:05

Funderar på om jag ska köpa Robbie Williams nya album.

Är det nått man gör nu förtiden, köper skivor alltså?

Har nog aldrig köpt en skiva i hela mitt liv, de få jag faktiskt äger har jag fått vid födelsedagar å jular.

Är ingen större musikfantast(som ni märker) gillar mest mina "gamla" låtar som jag alltid har lyssnat på.

Robbie är dock undantaget. :)

Så kanske blir jag skivköpare i dagarna. :)

 

Av Lisa - 9 november 2009 12:36

Egentligen har jag en massa inlägg i huvudet hela tiden,

men jag blir liksom inte färdig till att sätta mej å skriva ner dem.

Tror jag är lite sliten efter en helg helg på jobbet, inte så mycket fysiskt men i huvudet.

Viggo sover nu. Ska lägga mej i soffan å kolla på ett avsnitt av GG å när han har vaknat ska vi laga Chil con carne.

Förhoppningsvis kommer blogglusten tillbaka i veckan, jobbar nästan igenting så. :D


Av Lisa - 9 november 2009 09:57

I dag är vi lediga.

Ska inte göra speciellt mycket mer än ta igen missad tid med min son. :)

Blir väl lite matlagning å handling å så men annars ska vi bara leka med lego å läsa böcker.


Tog inte det precis lugnt under mina lediga timmar i går, men i gengäld behöver jag inte ha dåligt samvete för om vi bara slappar i dag. :D

Har sovit non-stop från det jag gick å la mej till tjugo i sju å det tackar vi för! :)

Jag höll lite helg å satt uppe längre än de andra å kollade på lite GG i går, men ändå, lite utvilad känner jag mej ändå. :)


Tillbaka till leken. :)

Av Lisa - 9 november 2009 09:18

Är det någon därute som brukar klicka hem leksaker?

Behöver tips på bra shoppingsidor som säljer kända märken. :D




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards