Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under september 2012

Av Lisa - 30 september 2012 22:36

Vi har haft en toppen helg, verkligen.
En massa trevligheter å en hel massa god mat! :)

Ligger nerbäddad å gör mej mentalt redo för tre dagar i skolbänken å inför att va utan barnen så mycket. <3
Kul å spännande ska det bli.
Inleda en ny kurs å insupa en massa ny kunskap!

I morron kväll ska vi dessutom klämma in ett föräldrarmöte på dagis i planeringen.

Hoppas ni har det bra ni också!
Kram å gonatt!

Av Lisa - 30 september 2012 17:28

Hurra för Mange som fick sju rätt på V75!! :D

(Personligen hatar jag verkligen trav å spelar inte ens!)

Av Lisa - 30 september 2012 16:24

Hela tiden nått å prata om! :)

Av Lisa - 30 september 2012 16:22

Hela tiden nått å prata om! :)

Av Lisa - 30 september 2012 13:58

Tittar in lite fort från bilen. :)
Efter en förmiddag fylld med lek är vi nu på väg till Falkvik för ännu mer skoj. :)
När vi kommit hem därifrån ska jag bege mej ut igen för å handla mat till veckans sena kvällar å att ta med till skolan! :)

Fullt ös non-stop alltså. :P
Jag kommer garanterat somna som en stock i kväll. :)

Hörs senare hörrni!
Kram å hej! :)

Av Lisa - 30 september 2012 09:36

Då var det söndag.
Helgens sista dag å dagen vi ska hinna med ungefär en miljon grejer!
Leka å umgås.
Städa å handla.
Packa skolväska å planera veckan.

Allt går om man vill..? Eller? :)

Av Lisa - 29 september 2012 23:18

Jag klådde Martin en sista gång!
Nu kan jag sova gott! :)
Ha ha ha..! :D

(Eller kanske inte; sista avsnittet på säsong fyra, vilken jävla kaos..?! :S)

Av Lisa - 29 september 2012 20:43

   

En datorväska blev det.

En rosa förståss. :D

 

En mysig lördag går mot sitt slut.

Vi har hunnit med en liten shoppingtur å sen varit på kalas för Nellie där jag som ni vet krängde obscena mängder vårrullar. :)

Jag hyser nog lika stor kärlek till just vårrullar som jag gör till polkagris-smaker just nu. :D

Hade jag inte varit mätt ännu hade jag lätt gett mej i kast med glassen med just polka-smak som ligger i frysen å ropar. :D

Nu har dock till å med jag en gräns för vad som får plats i min magsäck så jag håller mej till det mycket goda rosévinet i stället. :D

Livet är till för att njutas, det sa vi va? :P

 

Kvällen kommer avslutas som de flesta andra, med ett par avsnitt av True Blood(vi är på slut-tampen av sista säsongen vi har...! :().

 

I morron får vi lekbesök på förmiddagen(så mycket för den städningen? :P) å sen ska vi till vår andra familj i Falkvik. :D

Härliga tider säger jag bara, ledighet när den är som bäst. :D

 

Fortsatt trevlig lördag på er!

Kram å gonatt! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards