Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Lisa - 26 november 2009 20:04

   


Slutjobbat för denna veckan.

Det känns verkligen underbart, framför allt eftersom det innebär tre hela dagar tillsammans med båda mina pojkar. :)

Jobbet var trevligt värre i dag, å mitt hjärta är lättat så ledigheten behöver inte bli nerdeppad av funderingar kring diverse onödiga konflikter,

Annars händer inte mycket utöver det vanliga.

Glöggen är uppdrucken å jag ska läsa lite i min bok innan det är dags för Per. :)

Får se om tankarna har samlat sej lite senare å om jag kommer på nått å skriva. :D

Av Lisa - 26 november 2009 19:54

Ni bara måste kolla in i min bloggkompis Idas webshop där hon säljer sina egentillverkade smycken. :)


Ett litet tips såhär i julklappstider. :)


Av Lisa - 26 november 2009 19:45

Pepparkakor.

 

Ett nytt glöggset.

 

Å julmusik.


Här laddas det för fullt inför morrondagens fönsterputsning å uppstättning av adventsstjärnor. :D

Av Lisa - 26 november 2009 06:05

Gomorron!

Skulle ju ut å gått morronpromenad i dag, men det tänkte jag visst inte på i går när jag ställde min klocka. Å tur var väl det för det blåser å regnar ute, inte det bästa promenadvädret alltså.

Räcker gott å väl med en cykeltur då.


Är en aningens irriterad på stämingen på jobbet som en person skapar.

Lite mycket skitsnack där just nu å hur mycket jag än försöker ställa mej utanför är hon ändå på mej å försöker få medhåll. Jag säger emot men det lyssnas inte. :S

Vad kan man mer göra då?

Det är inga småsaker det skvallras om heller utan stora rykten!

Måste försöka reda upp den här skiten i dag så jag kan slappna av i helgen!


Nu är det duchen som kallar!


Ha en bra dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards