Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Lisa - 2 november 2009 21:58

Sitter å tar mej en after-workout-måltid innan det är dags att bädda ner sej. :)

Träningen gick kanon idag, tror allt att min gamla vanliga styrka har kommit tillbaka å att kroppen vant sej vid lite kolhydrater. :) Sen är ju kroppen faktiskt ett par tre kilon lättare med(ska väga mej i morron bitti. :P)


Jag känner mej för ovanlighetens skull väldigt pigg å motiverad. :) Hoppas det kan hålla i sej bara.


Nu ska jag spana lite bloggar å sen gå å lägga mej här...

 


Gonatt! :)

Av Lisa - 2 november 2009 19:11

Japp, nu är det slut med tredagarsledigheter på ett bra tag framöver.

Har två arbetshelger framför mej i stället.

Det går det med, får ändå ganska mycket familjetid i allafall den första helgen. :)

Okej, nu är det ju inte helg ännu precis.

Men jag jobbar i morron sju till halv två. :)

Lite lagom sådär. :)


Dagen har varit till belåtenhet.

Blev en aningens stressigt i morse så vi blev sena till klippningen.

Var tvungen att prata med dagis mitt i allt då de ringde å efterlyste oss.

Tydligen har inte schemat jag skrev i förra veckan gått in... :S


Vi har förrutom Viggos klippning både storhandlat å hämtat overallen. ÄNTLIGEN!

Klippningen gick för övrigt väldigt bra, Viggo var förvisso inte speciellt förtjust i skynket han fick om halsen, men satt ändå relativit stilla. :P


Ska snart träna här, det är ju måndag. :)


 

Av Lisa - 2 november 2009 15:20

 

Så söt. <3

Av Lisa - 2 november 2009 08:25

  Däddi! :)



Japp, Viggo verkar vara för avancerat att lära sej, eller så ratar han helt enkelt sitt namn.

När man frågar min son vad han heter svarar han stolt: Däddi! :)


I dag är jag ledig, ett jäkla glidande i know.

Vi ska till stan, Viggo ska klippa sej halv tio å sen behöver vi handla mat.

Overallen ska hämtas hem med. :)

Annars ska vi mest leka hade jag tänkt.

Kan hända att vi våldgästar Stina när vi ändå är i stan. :)


Nu ska jag försöka få på mitt busfrö lite kläder här. :)

Inte det lättaste kan jag lova, han har inte bara lärt sej "sitt namn" utan också kommit på att man kan springa baklänges, en aktivitet som tydligen är hundra gånger roligare än att klä på sej. :)


Bara till att hugga i. :)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards