Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Lisa - 28 november 2009 21:43

Jag är i akut behov av en klippning.

Ser ärligt talat förjävlig ut i huvet.

Jag skäms när jag visar mej bland folk.

Ska boka klipptid snarast, men problemet är att det blir snyggt i max en vecka sen ser jag ut som ett annat skabb igen. :S Har så tunnt å dumt hår å jag tyar inte med några större stajlingprojekt dagligen.

Vill göra nått drastiskt å annorlunda, men frågan är vad?

Riktigt kort är inte aktuellt, då ser jag bara tjock ut...

Snälla hjälp mej här, vad tycker ni?

Av Lisa - 28 november 2009 20:58

         


Efter en lång dag har vi sjunkit(heter det det?!) i sofforna. :)

En å annan pepparkaka blev det allt å sen lite deg som slank in i munnen direkt. :D

Även Viggo trivdes å när han väl insåg att degen var god åt han den med sked. :)

Ganska gullig! :P


Efter baket sov Viggo en timme sen gick vi till ån å matade ankorna. :)

   

En aktiviet hela vår familj verkligen älskar. :D Det är inte bara Viggo som ser nöjet i att mätta de små kvackande djuren. :)


Dagens middag bestod av ljummen potatissallad å fläskfilé, men det var ingen lugn å mysig middag precis. Viggo var hungrig å trött å fick ett allmänt psykbryt å ville inte äta nått alls. :S

Han tog sej samman tillslut dock. :) Så resten av kvällen var det mys för hela slanten. :D

När Viggo somnat spelade vi en omgång Monopol som jag faktiskt vann. :)


Å nu är vi nere i sofforna som sagt. ;)

En ledig dag kvar. Kvällen är planerad å Viggo ska eventuellt bada i Olofström med mormor å morfar på förmiddagen. Då blir det nog att jag ger mej på nått städprojekt. :)


Det var väl allt det. :) Gonatt!

Av Lisa - 28 november 2009 08:51

 


Hinner inte med nån längre utläggning just nu.

Ska duscha med innan vi ska bege oss mot Mörrum.


Har lovat Viggo en tur till ån så nu ska jag se om jag hittar nått bröd att ge ankorna. :)

Ha en bra lördag!




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards