Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under september 2014

Av Lisa - 30 september 2014 22:26

Tisdagar innebär ju som ni vet inte bara surande å utan även träning för min del.
Tabata å lite umgänge med den där systern jag har, å det lättar upp mycket av stressen jag bör med mej överallt. :D

Jag har alltid varit en stressande person(det vet ni ju) å ibland är jag mer mottaglig för alla måsten som tenderar att dyka upp å ibland har jag struktur på allt.
Jag blir bättre å bättre på å skriva ner å planera å det mesta hinns med på ett åtminstone helt okej sätt. :D
Det där med listor, det är mitt sätt att hantera livet helt enkelt. :)

Nu ska jag bädda ner mej för i dag.
Vi hörs i morron såklart.
Kram å gonatt! <3

Av Lisa - 30 september 2014 17:52

Kvart över elva kom Leo intassande i går kväll å jag hade varken ork eller hjärta att skicka tillbaka honom, min minsta som blivit så stor. <3
Så i natt har vi sovit, i varandras famn han å ja. <3

Ibland är fysisk närhet extra viktig.
Tre fina pojkar å en katt.
Det behöver man när det stormar som värst.

Av Lisa - 30 september 2014 16:22

Ni vet ju hur jag känns för tisdagar.

Vaknade i morse, begav mej i väg å kände mej ganska beredd.
Sen...

P-A-N-G.

Så visar sej tisdagen från sin absolut sämsta sida.
Det kunde gått värre, det medges.
Men va fan?!
När det är nog är det nog!


I kväll ska vi banne mej boka Lalandia å drömma oss bort till en minisemester tillsammans, bara vi i familjen!

Av Lisa - 30 september 2014 06:45

Tidig frukost i dag. :)

Då kör vi på en tisdag då! :)
Gomorrn!

Av Lisa - 29 september 2014 21:32

En hel dags jobb å sen föräldramöte efter en hostnatt är inget å rekommendera.
Har huvudvärk å är totalt slut nu.
Ska bara ta en dusch sen bäddar jag ner mej för natten.

Vi hörs i morron i stället.
Kram å gonatt!

Av Lisa - 29 september 2014 17:37

Martin å barnen har komponerat veckans meny. :D

Familjen drog i väg på sina respektive uppdrag, medan jag fick den äran att diska grytor å gå på föräldramöte på skolan.

Dagens middag var som synes cabronada men jag spaceade till min å Martins sojapasta med grädde å vitt vin också i inspiration från gourmettjejen! :)

Pastan som sådan var väldigt god, ekologisk, glutenfri å lågkolhydrat å fyndad på naturgott! :) ?

Nu ska jag försöka fräscha till mej så gott det går, innan det är dags även för mej att bege mej i väg. :)

Livet rullar på hörrni.
Nått annat kan man inte påstå. :)

Av Lisa - 29 september 2014 07:12

Smoothie in the makeing..! :)

Har varit vaken en hel massa i natt med en fruktansvärt envis hosta å jag har inte enda par med rena strumpor eller nån vidare mat att ta med till jobbet.
Kunde alltså startat veckan med betydligt bättre förutsättningar...

Men vad gör man?
Bara å köra på! :)

Av Lisa - 28 september 2014 19:19

En ytterst liten skörd.
Men nu vet vi åtminstone hur svampen vi vill åt ser ut. :D

Den kommande veckans happenings är uppskriva på planeringstavla å matlistan är skriven. :)

Efter en härlig söndag välkomnar vi ytterligare en ny vecka.
Som innebär ny månad å nya äventyr! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards