Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Lisa - 18 november 2009 21:09

Så, det var det.

Ett helt börd över å en sjuhelsikes massa muffins över, men vad gör väl det? ;)

Det var hela fyra stycken som kom å det är jag nöjd med i allafall. :D

Jag fick en massa rabatter å gratis plagg. :)

Detta blev det den här gången. :D


Till Viggo...

       

(+en blå t-shirt med vita moln å ett par randiga mjukisbyxor)


Till mej...

 


Mycket trevligt allt som allt. :)

Tack för det Ulrika å mina gäster. :D



Av Lisa - 18 november 2009 12:08

Ringde sjukvårsrådgivingen i säkerhets skull.

Hon jag pratade hade en teori till varför Viggo inte vill äta.

Kan det vara så enkelt att han har förkylningsblåsor i munnen?

Nu har han i allfall fått isej både alvdon, flingor å clementin. :)

Hoppas hoppas han blir som vanligt snart!

Av Lisa - 18 november 2009 09:59

Natten har bestått av gnäll!

Aah vad trött man blir på sånt.

Viggo har ingen feber i dag heller, men han vägrar fortfarande äta.

Såklart blir han svinhungrig å gnällig, men vad som orsakar matvägrandet har jag ingen aning om.

Usch ja, det är inte lätt.

Ville verkligen inte va hemma i dag heller, hade sett fram emot en hel arbetsvecka respektive dagisvecka för ovanligheten skull å sen skulle jag prova ut mina nya kläder på jobbet i dag.

Vad gör man?

Martin jobbar ju antagligen bara denna veckan med så det föll på min lott att vabba i dag.

Får se om jag lyckas få nått gjort, Viggo verkar minst sagt klängig.

Blir tokig om det inte vänder snart!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards