Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juli 2009

Av Lisa - 31 juli 2009 15:11

Stina är på intågande så snart sticker vi.

Blir Mcdonalds i Växjö som vanligt på vägen upp.

Viggo är svintrött så förhoppningsvis sover han ända dit. :D

Ska bli så underbart att komma i väg lite på minisemester! 

Ha det så bra här, så hörs vi på söndag!

 

Av Lisa - 31 juli 2009 14:08

Frågan är nu: får Stinas packning å all mat verkligen plats här? :P

Av Lisa - 31 juli 2009 14:04

Här är min nya frisyr, eller ja, nya å nya, det är såhär jag brukar se ut när jag är nyklippt. :D

Har inget vax i å det hade kanske behövts, men jag pallar integå med gammalt vax i huvet hela helgen så detta får duga.

Det blir såklart inte lika bra som hos frissan men jag ska sköta mej å inte sätta upp håret hela tiden från å med nu. Å jag msåte klippa mej oftare med för den delen! :P

Tyvärr syns inte brynen så bra, men det får jag försöka fixa en bättre bild efter helgen. :D

Av Lisa - 31 juli 2009 12:16

Planen är att va härifrån senast halv fyra.

Har varken packat eller duchat ännu å börjar känna mej lite smått stressad.

Kastar i mej lite kaffe i farten nu mellan allt som måste hinnas.

Inget internet ute i skogarna så jag kommer va tyst ett tag nu.

Om jag inte sms-bloggar möjligen. :D


Ha en bra helg!


 

Av Lisa - 30 juli 2009 22:06

Då så!

Tredagsledig å en hel helg i stugan väntar! :D

Lugnt som tusan på jobbet i kväll så jag har varvat ner lite. :D


Älskar fortfarande håret å ögonbrynen är to die for!

Det blir dock ingen bild nu då jag har en klockren hjälmfrilla å är en aningens svettig efter cykelturen hem. 


Nu ska jag surfa runt lite, sen väntar bädden. :D

Av Lisa - 30 juli 2009 13:43

Mitt hår blev så bra. :D

Är verkligen skitnöjd, men mest nöjd är jag med ögonbrynen. Det behövdes vill jag lova. :D


Ska snart till jobbet nu.

Lite tröttsamt att behöva gå dit naken.

Har glömt mobilen!!! Gah säger jag bara!

Hej!

Av Lisa - 29 juli 2009 21:21

I morron innan frissan ska jag till hälsokosten å köpa på mej lite vitaminer.

Couldn´t hurt, right? :D

---------------------------


I pausen(som förhoppningsvis ligger på runt en timme) mellan klippningen å jag ska börja jobba ska jag å Billi handla mat till helgens trip. Fredag till söndag är det Virserum som gäller för vår del. Hoppas på sol å en massa kantareller å blåbär i skogarna. :D Vi ska njuta till fullo i allafall. En massa mat ska vi ha i allafall. :)


Sova nu kanske? ;) 

Av Lisa - 29 juli 2009 21:16

... i min MaryKay-samling...

En mascara! :P


Väntar dessutom på ett puder, å är även en aningens in love i detta storstädnings-set. :)

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards