Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juli 2008

Av Lisa - 31 juli 2008 22:03

I dag har vi konstaterat att Viggos formsvacka måste att ha berott på sprutskrället! :(

Nu är han som vanligt igen, tack å lov!


Det blev en runda ut i skärgården. Var toppen, pyttelite alger å mycket bad!

Jag å Viggo har varit hos mamma å pappa ett varv i kväll med, när Martin tränade. Trevligt som vanligt. :)


Jag är trött som vanligt, så det blir ingen långvarig datorstund, sängen lockar mer. Ska se om Martin gör mej sällskap...?


I morron är inget planerat, men det finns alltid en massa att göra ändå. :) Hoppas på fint väder å ett dopp, i havet alltså. ;) 

Av Lisa - 30 juli 2008 22:24

Kusinerna badar pool. Viggo är nöjd för han har lagt beslag på den med populära, gula fisken...

 

Av Lisa - 30 juli 2008 22:19

Before...

 

Efter lite om å men har det nu färgen vi önskade, tror jag i allafall... :)

 

Av Lisa - 30 juli 2008 22:12

Innan....


Nu...

 


Notera den nya lampan å de snygga hyllorna. Å min söta man med såklart. :)

Av Lisa - 30 juli 2008 21:52

Dagen har varit ganska tung om jag ska va ärlig.

Ångersten som en skugga över huvudet å en otröstlig son. :(

Den lilla stackaren far både illa av värmen å har ont i sin mun, om den där tanden bara ville komma så han kunde bli sej själv igen.

I dag har vi knappt sett röken av vår annars så glada pojke...

Tung dag som sagt...


Men trots det har det hänt en hel del bra saker också. 

Vi har packat upp finglasen å att i vitrinskåpet.

 

Är väldigt nöjd. Allt fick plats å de känns bra att ha lite mindre kvar att packa upp. :)


Vi har även hunnit med ett besök på Ljus och miljö, igen. Köpte en ny utelampa(därav rubriken, äntligen!)

 


En golvlampa till gillestugan fick också följa med hem. Vi har tittat på den varje gång vi har varit där, men snålat ur å tvekat. Men nu är vi 700 kronor fattigare å en skitsnygg lampa rikare. :)

Vi är helt klart stammisar i inte mindre än fyra affärer; Ljus å miljö, färghuset, jem & fix å ikea. :) 


Har badat i Stilleryd i dag, fortfarande varmt i vattnet. Inga alger heller vad jag kunde se. :)


I morron kanske det blir havet med mamma å pappa, men inget är bestämt ännu.


Ska lägga upp lite before-and-after bilder nu. :)

Av Lisa - 30 juli 2008 21:47

Jag älskar att blogga å gör det för min egen skull!

Men jag är lite lack på att hur man än formulerar sej å vad man än skriver blir man dömd, på ett negativt sätt... :(

Av Lisa - 30 juli 2008 21:20

I går kom den klivande från ingenstans å ställde sina kängbeklädda fötter tungt på min bröstkorg, ångersten. :(


Har ångerst för att Martin snart ska börja jobba igen, hur det ska bli(borde veta bättre, har ju klarat oss prima innan).

Ångest för att jag har ångerst, när jag älskar mitt liv å har allt jag nånsin önskat mej.


Känns lite bättre i dag dock... 




Av Lisa - 29 juli 2008 22:14

Är lite deppig.

Känner absolut ingen blogglust, eller nån glädje i att skriva...

Har en teori om varför, det där förbannade dåliga samvetet.

Det finns alltid nått som borde göras i stället för att skräpa framför datorn. Tvätt som ska strykas, disk som ska ställas in, lådor som ska packas upp...


Trist, jag som har haft detta som min hobby å min grej...

Om jag slutar, vad ska jag då göra...?

Bara en massa "måste-grejer"..?



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards