Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Lisa - 6 november 2009 21:44

Det känns nästan som det är mitt i natten.

Har varit trött så länge nu.

Kom hem från Hasslö för en liten stund sen å nu sitter vi här vid en varsin dator å varvar ner. :)

På Hasslö blev det kebabsallad från Doppet.

Viggo var uppe till halv nio, utan ett gnäll. :)

Så duktig så. :)


I morron jobbar jag, en kort tur bara. Börjar kvart över åtta. Nice. :)

På eftermiddagen fortsätter vi farsdagfirandet hos mina föräldrar.

Vi ska äta plockmat å njuta. :) Tyvärr är vår kära syster på annat, men det ska nog gå bra ändå. :)

Hoppas Gurri ska va med i allafall..?!


Nu ska jag sova. Gonatt!


Thats my boy. :) Det ska börjas i tid. :P

 

Av Lisa - 6 november 2009 13:48

Trodde jag skulle komma undan med en värkande arm som biverking på mitt vaccin.

Tji fick jag när jag vaknade efter en timmes sömn med ondare än ondast å feberfrossa. :S

Har inte sovit många minuter i natt kan jag lova.

Viggo höll med i gång så vi är en rejält trött familj i dag.


Ändå, masade mej till jobbet å känner mej bättre i armen nu, men tröttheten består såklart,


Är bara hemma å hämtar inköpslistan.

Slutade lite tidigare så jag tänkte vänta med att hämta Viggo lite, så han har sovit klart när jag kommer. <3

Vi ska till Coop, sen hem å vänta in Martin för att sen köra vidare till Hasslö å fira Martins pappa i hop med familjen Ahlér.

Kommer va duktigt trötta, fast det är man ju för det mesta. :D


Trevlig helg!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards