Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under november 2014

Av Lisa - 30 november 2014 21:23

En spinnande Jax å jag tar igen lite förlorad Glee-tid som avslutning på en prima helg! :)

Av Lisa - 30 november 2014 18:58

Lugnet har lagt sej över Ekebergslundsvägen 6. :)

Den här helgen, har som ni vet, spenderats på Lalandia i Rødby tillsammans med Stina, Daniel å Alva.

Vi körde härifrån i fredags klockan åtta. :)

Efter ett iskallt fikastopp som avslutades med att vi åt i bilarna å en "liten" vilseköring som höll på å sluta med en färjetur till Bodershop anlände vi till vårt mål vid lunchtid.

Vi fick tillgång till vårt hus direkt så vi packade in oss å efter att ha fått rapportera en söndrig toastol till receptionen styrde vi kosan mot badlandet. :)
Där trivs Viggo bäst vid ett gäng sprutande "metallsvampar" medan Leo helst åker de rutschkanor han får mest hela tiden! :)
Jag fattade mod till mej å åkte dom "nya" stora rutschkanorna med Stina, Daniel å Alva. :)
Var Martin helst håller till vågar jag inte riktigt svara på, men han är anpassningsbar å minglar lite överallt. :)

När vi badat klart lagade vi tacos i stugan.
:)
Barnen var uppe länge å Leo hann få ström i sej från en lampa innan de somnade å vi vuxna roade oss med vin å plump. :)

I lördags badade vi till vi inte orkade mer, tjabbade lite å åt buffé. :)

Sen stupade vi i säng ganska tidigt.
Innan vi hann lägga oss lyckades Leo dock med bedriften att ramla ur sängen. <3

Vi avslutade vår vistelse med lek i leklandet å studsmattehoppning(som vi fick gratis som kompensation för Leo's elchock. :)

Vi körde hemåt vid elvatiden å det gick smidigt sånär som på att jag höll på å få en infarkt på bron när bilen framför oss höll på å tappa cyklar när takräcket blåste sönder på översta krönet. *skräckslagenemoij*

Vi har haft en fantastisk helg med En stor dos kaos å en ännu större dos av glädje.

Tack till vårt bästa sällskap å till mina grabbar för att ni finns. <3

Av Lisa - 30 november 2014 17:20

Kände att det vore på din plats med ett litet träningspass.

Huxflux så hade det gått en halvtimme! :)

Herregud så skönt! :)

Nu ska jag duscha av både svett men framför allt klor i min egen dusch(säga vad man vill om Lalandia, men omklädningssystemet suger!) innan jag fixar en enkel kvällsmat å däckar på soffan! :)

Good to be home! :P

Av Lisa - 30 november 2014 13:51

Har precis passerat Malmö där vi stannade å åt. :)

Är ruggigt trötta men nöjda med semestern å nu blir det skönt å komma hem. :D

Vi hörs senare sen med lite mer detaljer. :)

Av Lisa - 30 november 2014 08:35

En liten sväng till leklandet med.
Sen bär det av hemåt igen! :)

Morrongympa? <3

Av Lisa - 29 november 2014 20:13

Puh vad trött man är nu. :)
Å torr i huden som tusan.
Dels av köldchocken vi hamnat i här å dels från badet såklart! :)

I dag har vi badat såklart.
Jag fick inte upp varken Martin eller Viggo i pipeline eller tornado, men jag åkte dom å de andra roade sej kungligt på sina vis. :)

Efter sista doppet åt vi i buffé-resturangen.

Viggo slog på stort å började ta om av pommesen när vi andra åt det sista av desserten. :P

Nu tar vi lite lugnt kvälls-chill å pustar en stund. :)
I morron ska vi hemåt igen, men innan dess ska vi hinna njuta lite semester till. :)

Av Lisa - 29 november 2014 14:07

Lunchen! :P

Røde pølse! :)

Av Lisa - 29 november 2014 09:10

Stor-familjen har ätit frukost å i dag står ännu mera bad på agendan. :)
Jag ska åka värsting-kanorna å fortsätta övertala Martin å Viggo att också åka dem.
Leo hade gladeligen kastat sej utför allt om han bara fick, men han är tyvärr lite för kort för dom största.


Hoppas ni får en bra lördag! :)
Kram å hej så länge!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards