Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under augusti 2013

Av Lisa - 31 augusti 2013 22:00

Så mycket å hålla reda på.
Fattar väl inte så värst mycket än, men dåligt är det inte! :)

Av Lisa - 31 augusti 2013 19:43

 

     

 

Som sagt.

Ronneby.

Ett utmärkt utfyktsmål.

Brunnsparken med sina härliga vyer å med Naturum å lekplatsen.

Å så ett riktigt fik tvärs över gatan från parken.

Kan inte bli mycket bättre faktiskt.

:D


Vi tog en sväng till Maxi med förståss, kompeltterade till middagen å imuplsköpte Åses kokbok.

Har tränat å lagat å ätit mat med, allt i det lugnaste ledighets-tempot. :)

Lika mycket som jag älskar att umgås med andra å ha huset fullt av folk så älskar jag dagar med familjen(plus mormorn! :)) å lugna hemma kvällar. :D


Ska bara hänga upp en omgång tvätt å sen drar vi i gång dvd:n. :D


Hoppas ni haft en underbar lördag ni också! :)

Kram på er!


Av Lisa - 31 augusti 2013 18:45

Ice age 4 innan läggdags!
En bra avslutning på en prima familje-lördag! <3

Av Lisa - 31 augusti 2013 15:51

Lite mallig! :P

Av Lisa - 31 augusti 2013 12:00

Kan varmt rekommendera dagens utflyktsmål! :)

Naturum.
Brunnsparken.
Lekplatsen.

Av Lisa - 31 augusti 2013 10:19

Ny, mysig å snygg, tröja från höstens me&i-kollektion.
(Jag blir aldrig bra på att fota mej själv...! :S)


Det är lite gråmulen himmel men ändå ljummen luft ute.
Passar perfekt för dagens utflykt. :)
Brunnsparken å naturum i Ronneby som sagt. Både roligt å lärorikt! :)

Vi tänker dessutom köra inom min mormor å morfar å säga hej å inom maxi å köpa en ny badrumsvåg! :)

Som sagt. Jag är pigg i dag, å lycklig över vad jag har! :)

Av Lisa - 31 augusti 2013 09:09

 

Pojkar å duplo som tagit över vardagsrummet. :)


Hej på er! :)

Vi planerar ytterligare en ledig lördag.

Hade egentligen tänkt köra bort till barnens gård, men vädret känns inte precis å lita på så vi tar en kortare utflykt till Brunnsparken i Ronneby nu på förmiddagen i stället. :)

Leka lite på lekplatsen å kolla runt på allt det fina. :)


Till lördagsmiddag ska vi satsa på LCHF-pizza å eftermiddagen å kvällen ska bara spenderas hemma.

Mysa med tvspel å å sworkit-träna( i lugn å ro? :P kanske man kan kosta på sej hela 45 minuter i dag då? :)) å umgås! :)

Å framåt kvällningen känns det nog som det är tid att spana in Games of thrones. :P


Livet känns lättare igen. Å i dag är jag inte alls så trött. :)


Ha en bra lördag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards