Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Lisa - 4 november 2009 21:26

Tygskor, filtjacka å en cykeltur i snöblandat regn.

Hur låter det?

Nej, det var inte så trevligt precis.

Tur att man har nära hem. :)


En arbetsdag som flutit på bra, riktigt kul. :)

Mötet gick väl lite si å så, då jag ställde en fråga till chefen, två gånger, men fick inget vettigt svar...


I morron ska jag vaccinera mej. Klockan ett ska jag stå bland de första i kön är tanken. :)

Har sån tur att Viggo kan va inne hos mamma under tiden så jag kan koncetrera mej på min spruta. :D


Är så nöjd med håret.

Jag passar jävvlit bra i mörkt om jag får säga det själv. :D

Å att mina jobbarbyxor sitter så förbannat bra plötsligt är ju bara så bra. :)


Nej,nu ska jag sluta innan jag blir för självgod! :D

Gonatt på er! :)


Har inte tagit nån bild nu, men ungefär så här ser jag ut nu med, fast lite smalare. :D

 



Av Lisa - 4 november 2009 12:19

Vet ni?

Byxorna passar. :) Inte ens så att de är på gränsen, utan de sitter som de ska. :D

Så i dag ska de följa med mej till jobbet. :D


Håret blev med bra tycker jag allt. :D


Ska hänga lite tvätt nu sen bär det av till jobbet. :D

Av Lisa - 4 november 2009 11:25

Börjar jobba klockan ett.

Viggo är redan på dagis, i klädd sina nya ytterkläder å leker med sina vänner. :)

Jag passar på att färga mitt hår å det är väl vad jag hinner med innan mötet börjar på jobbet.

Jobbar till nio sen å ledig i morron. :)

Sitter å funderar på om jag ska våga mej på att prova mina tidigare för små jobbarbyxor?

Är jag tillräckligt stark i dag för att ta besvikelsen om de fortfarande är för tajta? :)

Återstår å se... :D


Natten i natt var betydligt bättre än i går, men jag kunde inte se klart Christine för just då var det ganska oroligt.

Morronen bjöd på en liten sovmorron med å det gör ju susen för humöret. :)


Det snöar här nu, små, små vita flingor...


Har väl inte mycket mera att förtälja at the moment.

Ska fixa lite med mina länkar nu, innan jag ska skölja huet. :)

Hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards