Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Lisa - 8 november 2009 21:40

 

Älskade familj. <3

Av Lisa - 8 november 2009 12:31

Då var man hemma en runda igen.

Viggo sov redan när jag kom. :S Lite trist tycker jag allt.

Martin är ute å byter däck, ska strax joina å prata lite med honom. :)

Ska väl mest ta det lite lungt nu annars.

Kanske dammsuga lite när Viggo vaknat bara. :D


Eftersom det är i dag det är Farsdag på riktigt ska Martin få ett litet paket av sin son sen med. :)


En bild från i går. :)

 



Av Lisa - 8 november 2009 06:30

Vad är det egentligen för mening att vrida tillbaka klockan.

Det har gått två veckor sen vi ändrade till vintertid å nu är det mörkt på morronen igen.

Helt meningslöst, det är ju bättre att ha det lilla ljusa på eftermiddagarna så länge det går i stället!


Kom inte i säng i går. Satt uppe å kollade på fotboll å pratade med Martin.

Inte mycket tid vi har haft tillsammans de senaste veckan så det var det värt. <3

Natten har varit allmänt strulig, en period låg jag utan täcke å min mage agerade huvudkudde till Viggo.

Han är på rtok för tung för det nu så jag fick be Martin hämtaa över honom till sin sida i sängen.

Denna veckan har nätterna varit total kaos om man jämför med de senaste månaderna. :S

Hoppas man kan skylla på tänder å förkylningar även denna gång. :D


Nu ska jag snart ut i mörkret, kommer hem igen vid tolv sen ska jag tillbaka vid fyra. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards