Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under oktober 2013

Av Lisa - 31 oktober 2013 22:31

Tack för i dag.


Har sannerligen gjort skäl för min lön å mer därtill i kväll.
Är ganska så matt, men ändå uppe i varv.

I morron är det fredag igen, å det firar vi med långdag på jobb flöjt av hämtmat å sällskap av Henke å hans flickor! :)

Nu säger jag gonatt.
Kram på er! :)

Jobb · Lisa · Vardag
Av Lisa - 31 oktober 2013 16:37

Jo.
Men.
Självklart.

Av Lisa - 31 oktober 2013 13:09

Ni får tåla lite skryt! :P

Första bilden är tagen i maj, den andra i dag.

Är ruggigt stolt över min kämparglöd.
Även om det är en bra bit kvar till målet.
På drygt två månader är jag mer vältränad än nånsin i mitt liv.
(Jag har varit galet smal innan, men aldrig nånsin fått så fin rutin på träningen!)

Heja mej!
Jag fortsätter min resa, å hoppas jag lyckas inspirera någon på vägen! :)

Av Lisa - 31 oktober 2013 11:27

 

Årets adventkalendrar är hemklickade. :D

Hittade båda två på Hiko, å tänker plocka ut å slå in allt i små paket. :)

Av Lisa - 31 oktober 2013 09:48

 

Chokladbollarna som skulle blivit spindlar, om inte mamman slängt de godissnören som skulle varit ben. :)

De där platta sakerna som ser ut som något man plockat ur Dexters låda, de är Leo's verk. :)

Leo tyckte åtminstone de var goda, medan Viggo vägrade ens smaka, dels för det fattades ben å deld för sockret var rosa(som han valt själv!).

De är inte glutenfria heller å jag äter inte kakor, så hela gänget ska få följa med mej till jobbet i kväll å bjudas bort. :)

 

Torsdag i dag ja.

Känner mej allmänt förvirrad å dagvill efter två lediga dagar.

Jobbar som sagt i kväll å sen i morron, innan det väntar ledig helg, igen. :)

Jag kan inte klaga precis, även om jag som sagt gärna varit hemma nu medan barnen är små.

 

Började dagen med en Leo som inte hann på toa å skvätte lite i sängen vid tio över fem.

Efter det ansåg tydligen båda barnen att det var morron.

Kände mej halvt panikslagen eftersom huvudvärken var på tillfälligt besök då å ville bara soooova.

Tack å lov gav värken upp, å jag kunde trots allt ligga kvar en stund medan de morronpigga små såg på film. :D


Tänker försöka mej på att göra lite nytta här i dag.

Dammsuga i gillestugan åtminstone å träna ett varv. :)

Dosck ska jag försöka undvika tröttfällan som ofta drabbar mej när jag väl är på jobbet efter en helstimmig förmiddag, så jag försöker sätta dagens ribba lite lägre än vanligt. :D

 

Hoppas ni får en bra torsdag nu. :D

C u later(som man skrev i sina första sms. :P)

Av Lisa - 30 oktober 2013 22:41

Känns som jag gjort tusen grejer i dag, minst.
Inte precis något jag varit tvungen till(det tar vi i morron) utan bara roligheter! :)
Bakat, pysslat å myst! ;)
Å varit på Blingo-visning hos Sara. :)
Trevligt.
Bra säljare(jo jag är petig!) å fina kläder! :)

Å vet ni?
Jag har inte behövt ta en enda värktablett i dag!
Hurra!
:)

I kväll har vi då sett klart på ännu en serie-säsong, Dexter i det här fallet.
Galet bra alltså. Ännu! :)
Får se vad det blir näst?
Mera Dexter eller kanske nått helt nytt? :)
(Är sugen på att testa Orange is the new black. Nån som sett?)

Nu har jag å katten bäddat ner oss medan Martin sitter uppe å ser på fotboll.

I morron vankas kvällsjobb, men vi hörs innan dess förståss!

Natti natt!

Av Lisa - 30 oktober 2013 20:10

Jag hann hem i tid, i tid för att se de två sista avsnitten av Dexter
(säsong 7, en kvar sen!)
innan fotbollen! :)

Åååå vad jag ska njuta!
:)
#älskaserier

Av Lisa - 30 oktober 2013 16:34


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards