Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under mars 2013

Av Lisa - 31 mars 2013 22:21

 

Ett steg i en ny riktning.

Studier, praktik å sen

jobbbyte igen.

För vilken gång i ordningen vet jag inte.

Har avverkat flertalet arbetsplatser, men alla är inom det jag brinner för, äldreomsorg.

 


Som synes hade Martin slagit på stort med både vin i glasen å ost, kex å ölkorv. :D

I brist på serieboxar kollar vi på DieHard 3, trivsam avkoppling det med. :D

Har nog inte riktigt insett att vi faktiskt får en ledig familjedag i morron, men det känns sannerligen skönt att tänka sej. Särskilt eftersom förmiddagen i dag inte alls var så njutbar som jag tänkt utan mest skit ärligt talat. :S

Jag hoppas morrondagen blir en anigens bättre, å allra helst toppenbra. :D


Nu ska jag fokusera en stund på John McClane innan duschen här. :)

Så laddar vi som sagt om för en sista påskdag, en ledig sådan även för moi. :D


Kram å gonatt. :D

Av Lisa - 31 mars 2013 21:35

Det här var vad jag möttes av när jag kom hem... ;)
Fina Martin har fixat.. <3
Nu tar jag helg. Å tjänstledigt! :)

Av Lisa - 31 mars 2013 13:54

Jobb till kvart över nio.
Sen är det tack för mej på stället där jag jobbat i lite mer ån ett år.
Nu väntar byta utmaningar, tjänstledighet, praktik å sen ny arbetsplats.
Blandade känslor just nu.
Mest känner jag trötthet faktiskt.
Ska bli skönt å bara ha en sak i taget att fokusera på..

Av Lisa - 31 mars 2013 11:34

Snälla våren.
Kom nu.

Av Lisa - 31 mars 2013 08:56

...helgfrukost! :)
Börjar inte förrän två i dag, å fram tills dess ska jag njuta av söndagen för allt vad jag är värd! :)
Vi börjar med frukost deluxe extra allt!

Gomorron på er! :)

Av Lisa - 30 mars 2013 21:28

Den här smörbyttan fick följa med mej hem från M å P's, tycker den är ruggigt söt! :)

Är hemma efter påskfirandet.
Trevligt som alltid! :)
Mätt på ägg å misslyckad efterrätt. :)

Nu ska jag ta kväll.
Glad påsk på er!

Av Lisa - 30 mars 2013 18:09

Tack så mycket påskharen! <3

Av Lisa - 30 mars 2013 16:55

På plats på ängsvägen! :)
Frosseri väntar! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards