Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under december 2012

Av Lisa - 31 december 2012 22:04

Av Lisa - 31 december 2012 17:53

Av Lisa - 31 december 2012 16:22

Gott nytt år! :)

Av Lisa - 31 december 2012 11:10

Sötnosarna tar ett nyårsbad! :)

Av Lisa - 31 december 2012 09:50

 

Har en dejt med Leila denna förmiddag.

New york blueberry cheesecake.

Amerikanskt så det förslår.

Å dessutom välbeprövad.

Skulle nog säga att boken även är det, välberövad alltså. :D


Ska in med cheesecaken i ugnen sen blir det lite städning följt av hamburgerbrödbak. :D

Inga större projekt alltså. :)

Dukningen blir nog svårast av allt, har fått lite dille på det där med å försöka duka snyggt, får se om jag lyckas. :D Silver å svart blir det i allafall, lagom passande på en nyårsafton hoppas jag. :)


Nu ska jag fortsätta med mitt, ville mest bara säga hej. :)

Hoppas ni får en bra dag å en fin kväll! :D


Kram å Gott nytt år!


Av Lisa - 30 december 2012 21:47

Får man slå till på en liten spelkväll. :)

Av Lisa - 30 december 2012 19:27

 

Jobbat.

Lagat helt j*vla misslyckad middag(alltså. potatiskaka i stekpanna? hur svårt kan det va?).

Inför-nyårshandlat.

 

Nu.

Nu pustar jag ut med ett glas vin framför Robin Hood med bästa Viggon som fått va-uppe-sent-dispens i kväll.

Mysigt värre.

Skönt när ledighet efter helgjobb faktiskt innebär att man får en helg tillsammans med hela familjen.

  

 

Längtar tills morrondagen.

Gustav har gått å blivit sjuk så varken han eller Elin kommer tyvärr. :(

Så, så tråkigt.

Barnen har längtat så efter Elin å vem vet när vi hinner träffa dem näst? :(

De skulle stå för hamburgarna till kalaset med, så det får jag fixa under förmiddagen i morron.

För man kan inte ha amerikanskt tema utan hamburgare. Så det så! :D

En efterrätt ska jag med fixa i hop å så måste vi städa av lite innan huset fylls av vänner. :D

Fullt ös alltså.

Precis som när jag trivs som bäst. :D

Jag älskar att ha en massa på gång å huset fullt av prat å skratt. :D

 

En god natts sömn(eller ja, en natt i sängen i allafall. :P) å sen är batterierna laddade å vi är redo att fira in 2013. :D

Av Lisa - 30 december 2012 18:47

Viggo följde med till Ica! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards