Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juni 2015

Av Lisa - 30 juni 2015 23:33

Vinst till Sverige å värt å titta på.
Men samtidigt ett rungande neeeej.
Orka..!

Varför bäddade vi inte innan?

Av Lisa - 30 juni 2015 20:48

Har tränat HIIT i kväll!
Rätt kul å jobbigt.
Men jag har ett s-t-o-r-t träningsbekymmer.
Mina fötter.
Dom svullnar å känns kvävda å gör ont trots att jag har skosnörena så löst det går.
What's up with that å ännu viktigare, vad gör man åt det?
(Det började seriös efter jag fyllt år?! Att fylla trettio.
Sen går det utför?! :P)
Något träningsproffs som kan hjälpa?


Nu ska jag ju då ge mej på det här med att se på fotboll tydligen. :P
Jag tar en öl till för å riktigt känna mej engagerad å sen finns det ju lite man kan spana på på telefonen med under tiden om det blir för tråkigt. :)

Å på tal om sociala medier så har Martin gått å skaffat instagram i dag! :)
Det var väl på tiden? :P

Ja ja.
Nog babblat.
Fotboll var det! :)

Av Lisa - 30 juni 2015 17:28

Fem timmar vid sjön blev det. :D
Tiden bara flög förbi å jag kan sannerligen konstatera att våra barn blivit stora.
Man kan liksom sitta stilla å så grejar dom på stranden eller badar själva! ;)

Solen strålar än å här är rejält varmt på min trappa å jag tror allt vi lyckats få lite solbränna i dag hela bunten. ;)

I kväll ska jag träna HIIT å sen ska jag försöka mej på att se på finalen i fotbollen tänker jag.

Nu ska jag spela ett parti luffarschack med Leo här.
Vi hörs! :)

Av Lisa - 30 juni 2015 11:53

Stranden i dag.

Inte fullt så varmt som det ser ut, men barnen trivs! :)

Av Lisa - 30 juni 2015 09:00

Sooool! ;)

Något litet slöjmoln seglar förbi men det verkar va hopp om värme redan! :)

Vi siktar in oss på ett varv till sjön.
Vid bryggorna som Viggo önskat å håller tummarna för att i dag blir dagen då vi faktiskt får känna att det är den sista juni på riktigt!

Men först ska här ätas lite frukost å bakas en omgång kolakakor så vi har något att mumsa på på stranden. ;)

Hoppas ni mår bra! <3
Vi hörs igen! :)

Av Lisa - 29 juni 2015 22:11

Som sagt.
Ordning återställd.
Stina å Daniel är hemma igen. ;)

Det blev en fin dag å i morron kommer solen! ;)

Nu tar vi ett avsnitt av Ernst(från 2013, som vi inte ens sett innan?!) å avslutar dagen med äkta feel-good å skaparglädje! ;)

Natti natti! ;)

Av Lisa - 29 juni 2015 19:11

Måndag.

Grillmiddag.

Semestern i en liten ask. ;)

Av Lisa - 29 juni 2015 13:34

Japp.
Hon är hemma.
Om vi räknar henne som extra vuxen eller extra barn det är ännu lite luddigt.
:D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards