Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Lisa - 25 november 2009 21:00

Har varit hos M å P hela eftermiddagen å kvällen. :D

Alltid lika trevligt. :)

Fick en av mina absoluta favoriträtter stekta lax kotletter, pressad potatis, smält smör å ärtor. :)

Tyvärr delar inte min son förtjusningen över denna rätt så det var en aningen stimmig middag. Men, men så är det. :)

Gustav var i allafall glad att ha oss alla där då han både har varit sjuk å hemma själv de senaste dagarna.

De lär få städa i timmar efter vi har gått, Viggo drar fram alla leksaker de har(mest bilar å duplot ;)) å på nån jäkla vänster blir allt så hastigt när vi väl ska hem så vi bara lämnar kaoset å går.

Söta är de i allafall, familjen min. :)


Har precis sett Arga snickaren å ska läsa lite innan det är sovdags.

Jobb sju till fyra i morron. Sen låååång helg. ;)


Gonatt!

Av Lisa - 25 november 2009 07:48

Viggo ville upp redan tjugo i sju. :)

Som vanligt fjäskar han in sej genom att lägga sin panna mot våra pannor å skratta fram sitt ljuvligaste hej. :D

Vi har därför redan ätit frukost å myser loss lite nu. :D


Martin ska till banken klockan tio sen till Mörrum. Jag å Viggo ska vänta in M å P som kommer hem från sin andra(eller kanske första?! :D) bröllopsresa i Stockholm å sen våldgästa dem lite. :D


Annars är det ju onsdag i dag å jag hoppas på onsdagsmys till Arga snickaren med nybakat å sällskap från Stina å Emelie.


Första advent på söndag, känner en visst stress, så mycket man ska hinna...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards