Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Lisa - 12 november 2009 20:51

Vilken toppen dag. :)

Började ju som ni vet med att klänningen passade. :P

Körde in till stan med den egentliga orsaken att köpa avmaskningsmedel till Rex.

Hade dock sett i Jysk-bladet att de hade kampanj på trådbackar å det har jag ju varit på jakt efter ett tag nu så¨vi körde dit först.

När jag frågade verkade det som om jag skulle kommit försent. Men turen väde å jag fick med mej den hem. :)

Innan vi hmande på Jysk hade vi plockat upp Stina.

Vi skippade Apoteket i stan å körde mot Asarum, tänkte att vi skulle svänga inom Apoteket på sjukhuset.

Såklart glömde vi det med å körde till Coop å bunkrade till en fest-lunch.

Biff á la Lindström med potatismos. :)

Dessutom är min laga mat å baklust tillbaka så jag svängde i hop dumle-muffins. :)

 

 

   


Fram mot eftermiddagen kom Hanna, Ebba å Ahgnes å kalasade på muffinsen. :)

Det blir dock bara en fika bild på mej, de andra skonar jag från det, bilderna var inte på topp. :)

 

Å ja, det blev en muffin till mej med. :D

Det var så härligt att träffa Hanna å flickorna, var så länge sen nu.

Nu får det inte dröja så länge tills nästa gång. :)


Mitt i allt umgänge har jag möblerat. Satt i hop trådbackarna å flyttat Viggos kläder till gadroben å burit ut byrån i hallen.

Är nöjd med resultatet, mer plats i Viggos rum å sneppet snyggare i hallen. :)

 


Nu kollar jag på Per å njuter lite. :)

Sen blir det sova. :D Är så nöjd med dagen, å humöret verkar ha vänt. :P


Tack för i dag flickor. :D

Av Lisa - 12 november 2009 09:36

Jag vet att jag är kass på attt ta bilder på mej själv, men jag bara måste visa er detta! :D

 

Denna klänningen köpte jag när jag var gravid å inbillade mej att jag skulle kunna ha den förra sommaren!

Har aldrig använt den, men i dag ska v till stan.

Viggo, jag å min jeansklänning. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards