Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Lisa - 1 november 2009 19:28

Har sovit mer än nånsin under dagen i dag, men jag är ändå svintrött.

Ännu en reason för mej att hålla mej till vatten.

Jag blir alltid så jäkla slö dan efter.

Inget vettigt har jag gjort, bara slappat å myst med Viggo.


Nu ska jag mysa med Martin. SKa slänga oss i soffan å titta på nått.

Det blir en tidig kväll dock. :)

Av Lisa - 1 november 2009 12:03

 

Känns det här okej?! :)

Just då kanske, en briljat idé rentav, i dag, bara nej.


Nu har jag i allafall duchat å dricker kaffe.

Viggo kommer nog snart gissar jag.

Om han sover när de kommer kan jag mycket väl tänka mej att lägga mej en stund till.

Annars, ja, då får jag bita i hop å försöka vara en så bra mamma jag kan med den energin jag har.

Är inte dålig precis, bara grymt, grymt trött.

Men sen kom jag ju hem klockan halv fyra med.


Klockren bild, men jag lovar, jag skulle bara spela Viva la vida! :)

 

Av Lisa - 1 november 2009 09:13

Allvarligt talat.

Jag ska gå å lägga mej igen strax.

Viggo ska i väg å bada med mormor å morfar så man får passa på. :)


Angående gårdagen.

Jag kan verkligen inte dricka lagom mycket. :S

Hur kan man tycka det är en bra idé att låna en röd cowboyhatt å matchande väst av en sexåring å ha det på sej ute?!

Att sen gå en bra bit innan vi fick tag på taxi i två minusgrader känns väl inte heller som en hit,

Men visst, jag hade svinroligt, men frågan är om det är värt det?

Det kommer dröja innan jag dricker nån alkohol igen...


Bilder på mej i hatt å väst finns, men de får ni ta del av senare. :)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards