Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Lisa - 20 november 2009 21:18

Martin hämtas klockan kvart i fyra i natt.

De ska som sagt till Tyskland.

Vi får sällskap av Mamma redan under förmiddagen, jag ska baka lite sen ska vi äta nån god mat. Det lutar åt en trerätters meny. ;)

I vilket fall som helst ska vi krypa ner nu. Är helt slut, som vanligt så det finns ingen anledning att kämpa emot!

Gonatt! :)


Av Lisa - 20 november 2009 19:14

Under mina senaste arbetspass har jag utöver mina vanliga arbetsuppgifter även hunnit sanera större delen av korridorer, dörrhandtag å stolar, städat hela tvättstugan och sist men inte minst skrubbat hela köket, alltså alla luckor å bakom spisen, allt! :)

Tänk om man hade hälften så mycket energi över när man va hemma också?

Eller om jag var lika pedantisk å renlig av mej hemma?!

Jag är ju det egentligen, älskar ju att städa, men krafterna tar slut så fort jag kommer hem verkar det som.

Undrar om jag nånsin kommer bli mitt vanliga pigga jag igen...



Skulle egentligen skriva lite till nu hade jag tänkt, men vi ska kolla på senaste Wallander nu så jag får ta det sen. :)

Jag ska dippa grönsaker å lyxa till det, glömde dock å köpa Ramlösa så det får gå med vanligt vatten. :D

Trevlig helg på er!


 

Av Lisa - 20 november 2009 15:13

Här sitter vi å väntar på Martin som snart går hem från jobbet på obesämd tid.

Känns inte helt roligt men jag skulle ljuga om jag sa att det bara innebär nackdelar. ;)

Som ni vet är han duktigt effektiv när han sätter den sidan till så man vet aldrig vad som kan bli gjort. :P

Är ledig i helgen.

I kväll blir det bara familjemys å i morron ska Martin å pappa på bussresa till Tyskland så då ska vi, som traditionen bjuder umgås med mamma å Stina. :)

Söndagen är än så länge oplanerad! :D


Time to play igen här! :) Återkommer så fort tid ges. :D

Av Lisa - 20 november 2009 06:16

Viggo sover fortfarande.

Måste väcka honom i det närmaste då han ska va på dagis vid halv sju.

Tror ni vi hinner? ;)

Som sagt, sista långdagen på dagis.

Troligtvis i allafall.

Ska väl sätta lite fart här, ville mest bara säga gomorron! :D



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards