Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Lisa - 19 november 2009 21:42

Får nog lov å säga att jag har haft en sämre dag i dag.

Mitt tålamod har varit under all kritik, ingen hit som småbarnsförälder eller om man jobbar på en demensavdelning. :S

Hoppas jag kan skärpa till mej i morron.

Då börjar jag sju å Viggo ska till dagis.

Sista gången han får äta där nu. Tycker väl inte det är nån höjdare att lämna honom tre timmar om dagen. :S

Vi kommer bara göra det de dagar jag jobbar, för när jag är ledig vill jag ha honom hemma i allafall.

Samtidigt vill jag ju att han ska få vara där, å inte hamna utanför pga. att det blir så glest mellan dagarna


Ja, ja, nu ska jag kolla vad Per har lagat i kväll innan duschen väntar.


Caio!

Av Lisa - 19 november 2009 09:06

I dag har Viggo ätit både macka å havrefras till frukost! :)

Det blir dock en hemmadag till för hans del, men det får bli i en eftermiddag i hop med farmor så jag ska till jobbet vid halv två.


Ni kanske har lagt märke till att det är snålt med bilder här just nu. Förklaringen till det är att batteriet i min kamera är kasst.

Det blir liksom inte fulladdat å det resulterar i kassa bilder. :S

Ett nytt batteri kostar nästan 600 kronor, men så här kan vi ju inte ha det.

Måste ju kunna ta bilder på Viggo å allt annat med, framför allt när det börjar närma sej december å jul.


Nu ropar Viggo efter mej här. :P



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards