Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under januari 2014

Av Lisa - 31 januari 2014 21:17

Hallonkaka med rårörd vaniljsås! :)

Av Lisa - 31 januari 2014 20:06

Pulled chicken, natchostallrik å vitlökssås! :)

Barnen har visat sina bästa sidor hela dagen, jag har tränat monster-pass å nu är middagen i magen. :)

Stina å Daniel är här å när barnen somnat blir det monopol å efterrätt dagen till ära. :)

Life is good helt enkelt! :)

Av Lisa - 31 januari 2014 14:04

Fjärde spelet i rad som de spelar själva utan ett ända bråk! :)
Plötsligt händer det liksom. :P

Av Lisa - 31 januari 2014 11:19

Jag köpte ju en baddräkt i höstas, som jag var väldigt nöjd med faktiskt.

Nu har jag det angenäma problemet att den är på tok för stor.

Med Lalandia-resan i sikte är jag därför på jakt efter några nya, snygga å praktiska badkläder.

Har spanat runt på Ellos.

Men det är banne mej inte lätt å veta vad man ska ta...

 


Vad tycker ni?


Av Lisa - 31 januari 2014 09:32

 

Bröder som leker.

Tillsammans.

Finns det nått härligare? :)

Bästa att njuta så länge det varar. :)


Här har vi ledig fredag.

En ganska fullbokad sådan faktiskt.

Har ungefär en miljon planer, på hemmaplan.

Vi ska baka ostfrallor(till barnen, hurra till att den äntligen önskar sej hembakat! :P) å förbereda kvällens middag.

Det är så mycket å hålla reda på så jag till å med skrev en lista.

Så slipper jag stressa över missade grejer sen framåt eftermiddagen. :)


Mamma kommer hit efter tretiden å jag var inte sen å utnyttja hennes närvaro utan bokade träning redan vid tjugo över fyra. Så i dag inleder vi helgen med ett 75 minuterspass av core+spinning. :)

Efter träningen tar jag med Stina hit å bjuder henne å Daniel på pulled chicken med natchostallrik å rabarberkaka. :)


Nu ska jag sörpla i mej mitt kaffe å kolla in utbudet av superhjälte-grejer på barnkalaset.se å kanske kan jag hitta en lagom bikini eller liknande på ellos också. :)


Vi hörs senare. :D

Ha en bra dag. :P

  

Av Lisa - 30 januari 2014 14:32

Det blev en tur till backen.
Å självklart följde han den där halvgalna katten också med! :)

Av Lisa - 30 januari 2014 12:29

Viggo fyller 6 år i slutet av februari.
Han hade bestämt sej för att ha ett helt vanligt barnkalas, utan tema, i år.
Skönt tyckte mamman.
Nu har ungen ändrat sej.
Han vill ha superhjälte-kalas å ska själv vara utklädd till katten blixten(egen-påhittad?!).

Bara till å börja leta grejer å planera då alltså.. :P

Av Lisa - 30 januari 2014 11:08

22 centimeter.
Det är ganska mycket det! :)

#skryt


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards