Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 december 2008

Av Lisa - 17 december 2008 20:18

Vet inte om jag ska skratta eller gråta men nu har jag blivit sjuk. :(

Snorig å ont i halsen, å som vanligt när jag är förkyld, så gott som döv. :(


Sitter å kämpar med min bok som ska va utläst till i morron eftermiddag. men den är såååååå tråkig. Skummar bara igenom den nu.

Ska bara berätta lite vad den handlar om i en "liten grupp" i morron.


Börjar egentligen klockan tio i morron, men jag ska ta skolbussen ändå.

Tänkte sätta mej i datasalen å plugga i fatt, har två arbeten som ska va inne på måndag nämligen. 

Känns sådär nu när Martin jobbar. Hade helst velat ta hand om mitt barn, men jag måste ju lämna in grejerna i tid så han får va med Stina.

Martin kör in honom dit redan vid sju.

Jag ska äta lusch i hop med dem hade jag tänkt så jag får se honom lite mitt på dagen.


Har man tid å bli sjuk nu eller? Verkligen inte, så mycket julstök å annat som ska fixas... Skit med...


Av Lisa - 17 december 2008 14:43

Finns inte något överflöd med bilder på mej å Viggo i hop.

Men jag hittade några stycken.

Får helt enkelt tvinga Martin att fota oss snarast. :)


 

Av Lisa - 17 december 2008 14:38

Usch vad jag ångrar att jag erkände.

Att ni just nu läser å dömmer mej.

Att jag är helt knäpp.

Ändå tänker jag inte radera inlägget. 

Å jag vägrar tro att jag skulle va sämre än nån annan.


Jag älskar mitt liv å är tacksam, men just nu är det mörkt. 

Av Lisa - 17 december 2008 14:21

När jag kollar runt i några av de bloggar jag följer blir jag nästan jämt avis.

En del männsikor är så kreativa, å duktiga på inredning å annat designigt. :)

Jag önskar jag var det med, kunna göra egna julgrupper eller baka kakor som inte ser ut som "hej-kom-å-hjälp-mej".

Samma saker gäller de som är duktiga på kläder, att matcha å klä sej på ett sätt som är personligtå unikt å passar just dem.

Jag vill också... :S


Såklart finns det saker jag är bättre på men inget sådär kuligt... :)

 

Av Lisa - 17 december 2008 14:09

Har varit på snabb-lunch hos Martina å Thea.

God köttfärspaj å trevligt sällskap. Men som sagt det var en snabb-lunch för Emilie å Peter hade en tid å passa å vi liftade ju med dem.

Det var skönt å komma ut lite i allafall. :)


Mår fortfarande mindre bra. Ångersten ligger kvar å skapar rent fysiska symtom, huvudvärk, tryck över bröstet å tvångshandlingar. :( 

Har haft ett jävligt irriterande neuortiskt tvångsbetende(påläst :)) i en herrans massa år nu, trycker på min armar. Med naglarna, som om hela armarna var fulla med finnar som inte syns. 

Så om ni nån gång har undrar varför mina överarmar är fulla med ärr har vi svaret där..

Vet att det är idiotiskt med om jag mår såhär dåligt försvinner "smärtan" om jag koncenterar mej tillräckligt på det föbannade tryckandet.

SUCK!

Palla med att ställa diagnos på sej själv. Självskadebetende? Ja, snudd på i allafall...




Viggo sover å det är två timmar kvar tills Martin kommer...

Trist...

Får sätta mej å läsa i min bok som ska va klar till i morron...


Av Lisa - 17 december 2008 10:09

Från mej själv, från skolan å från sömnlösa nätter(å dagar med för den delen)...

Från jul, all stress å från vardagen...

Från ångerst, självförakt å från allt grått...

Från alla extra kilon, risigt hår å alla deadlines...

Från pengarbrist, ovissheter å dammråttor...

Från tvättberg, nya traditioner å mej själv..






Av Lisa - 17 december 2008 09:11

Jag mår inte bra känner mej sjukt gnällig å borde stanna inne idag!

Önskar mej en helt natts sämn i julklapp, snälla Viggo?


Ångerst på högsta nivå, får förklara senare eller nått för nu ska jag dricka kaffe å kasta boll...



Life goes on...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards