Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 december 2008

:D

Av Lisa - 9 december 2008 22:37

Har haft en myspys-kväll i Svängsta. :)

Skönt att ha nån å prata med, när man i princip alltid är tyst i skolan.

Såklart pratar jag med Martin hemma å Stina, men ja, vänner är underbart att ha. :)


Ofelia ville ha lite manlig kärlek, men fick mest stryk. :) Men de var så söta när det kröp omkring, Chiva var såklart också med på ett hörn... Så även Morgan som var personlig lekgubbe ett tag. :)


TACK FÖR I KVÄLL, TJEJER! :)


Kaffe med Emelie i morron, nice nice. ;)


Gonatt!

Av Lisa - 9 december 2008 12:14

Ännu en gång hakar jag på en utmaning.

Denna kommer fran Jessica å inebär att man ska plocka fram sjätte bilden ur den sjätte bild-mappen å beskriva den.

Sagt å gjort....

Självklart blev det en bild på Viggo. När jag förösker få honom att posera i sin snygga Gangstar-tröja. :D Han är dock mera intresserad av nappen. :P

Av Lisa - 9 december 2008 10:00

Å vad det är skönt att slippa ställa klockan...

Jag blir helt knäpp av det, sover som en kratta. Just därför passade nattjobb mej sååå bra...

Frågan är om det fortfarande gör det? Efter jul ska jag börja forska om sommar-jobb, bättre att va ute i god tid, så man är säker sen...

Får ser hur det blir, vill gärna va där jag är van å jobba 100%(alla pengar räknas)men samtidigt, natt i Asarum hade inte heller varit fel...


Anyway, väntar på Martin. Han är på shoppingtur, Jem & Fix å Ljus å Miljö samt lite frukost-handling på Ica.

Jag lyssnar på julmusik å dricker kaffe. Men jag blir snart tokig för shuffle-funktionen verkar ha fått rycket. Växlar mellan Amy Dimonds nya låt, hennes version av Mer jul å sen Tomten jag vill ha en riktig jul. Tror jag har hört dem fem gånger var nu...?!

Får kolla upp det där innan jag tappar fokus helt här...



Viggo sover. :S Projektet att skippa morronsömnen går väl inte så superbra, men vi lyckas sakta men säkert skjuta det framåt i alla fall. :D


Nu ska jag fixa med lite bilder å visa hur vardagsrummet blev.... :P



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards