Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 december 2008

Av Lisa - 11 december 2008 21:39

Det snöar i Asarum å min kära sambo springer å kollar ut en gång i minuten för att se om det lägger sej. :D

Han påstår att det är mysigt för Viggos skull, men jag anar att han spanar å hoppas lika mycket för sin egen del . :P

Han är ju som jag har berättat innan en stor jul-lover å snö spär liksom på det hela. :D


Vi är trötta som *piiiiip*, å ska därför krypa ner nu....


Natti, natt å hoppas det är vitt när vi vaknar. :)


Av Lisa - 11 december 2008 18:18

Då var det kväller igen.

Helt okej skoldag, bra lärare å gick hem vid tolv. :D

Blev ingen julkapps-handling, åkte med Martin å Viggo hem istället.

Kände mej inte helt okej, trött å yr. :(

Martin har visst inte mått så bra i dag, han har mått illa. Ha, ha! :D 

Kan han ha. :P


Det blev i allafall en monster-handling på Coop. Men Martin fick stå för notan.

Jag glömde min plånka hemma nämligen. :( Tur att Martin hade sin med sej i allafall...

Handlade till tisdag. Då ska Anna, Morgan, Maja å Emile å Peter komma hit. :)

Ska bjuda på västerbottenpaj å kräftskagen. Å en lyxig choklad-cheesecake á la Leila. :D Längtar riktigt...


Mitt rötägg har lyckats dubbelboka tisdag. Ska på Gangstar-party klockan två men sa till Martina att vi kunde komma till henne vid tolv...

Måste lösa det...


Nu ska jag se unga mödrar å äta ny-bakat bröd...





Av Lisa - 11 december 2008 18:13

Såhär snyggt är det... :)

Hoppas på ett avlastningsbord eller fler fåtöljer i julkapp, med enfärgat tyg, svart...


 

Av Lisa - 11 december 2008 18:05

Eftersom vardagsrummet är klart, måste jag ju visa Before-and after-bilder.

Är väldigt nöjd, speciellt över de nya fönsterbrädorna. :D

No more marmor, bara vitt, vitt, vitt. :)




Av Lisa - 11 december 2008 06:54

Martin kom hem tillslut.

Livs levande, men han osade sprit å har sovit som en stock.

Aningens tröttsamt när jag skulle upp i dag.

Vid halv fyra röt jag till, då gick han å hämtade Viggo...

Jag hade försökt få upp innan, men då skullehan bara lyssna en extra gång så han verkligen ropade.... Hur det gick...? Martin somnade såklart om...

Vet inte hur många gånger Viggo har suttit upp i sängen å ropat i natt... Fem-sex gånger kanske?

Lite knäckande, men han är grymt söt när han sitter där å vinglar... :D


Ska snart sticka till bussen... Bara lite smink kvar.


Slutar tolv sen ska det shoppas lite klappar...


Hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards