Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 december 2008

Av Lisa - 23 december 2008 21:06

Ja, lite faktiskt. :D

Martin är som ett barn å längtar. :)

Mest efter att få ge mej klappar verkar det som. :) 

Vi ska ha familje-mys på morronen. Öppna en varsin julklapp å mysa.

Sen är det fullt ös  med matlagning å dukning fram till två då gästerna kommer.


Julafton är bloggvärldens sämsta dag, igen har tid med datorn. ;)

Men jag väntar med mitt god jul för det tänker jag hinna med i morron innan stressen drar i gång för fullt. :)


Nu ska jag krypa ner i rena lakan å sova. :)

Av Lisa - 23 december 2008 12:16

Julgodis i all ära men i år har mitt bakande nått en helt ny dimension.:)

Jisses vad jag har bakat, har gjort slut på en hel flaska sirap, två påsar kokos, tre burkar jordnötssmör å jag vet inte hur mycket choklad... :D

I blame Leila. :P

har precis gjort Lion bars, tredje satsen. :)


I kväll är det Leilas jul-maraton på tv4plus, hoppas jag kan kolla lite. :)


jag har verkligen blivit bortskämd med egen-tid sen Martin fick gå hem. Underbart, men nu saknar jag mina pojkar. :)


vet inte om jag ska spara på dammsugningen? Måste ju ta mellanrummet med sen när det är klart... Wieee. :)


En liten förhandsvisning---->

 



Av Lisa - 23 december 2008 10:25

Målningen av mellanrummet är i full gång, å som rubriken avslöjar blir det grönt, granbarr heter nyansen. :)

Är redan mer än nöjd, det blir verkligen skitsnyggt. :)

Det är det sista rummet på övervåningen som får en make-over, sen är det lite paus i renovernadet innan källaren å utsidan ska ha sitt. :)

Martin är sååååå duktig. :) Det är verkligen en fin, fin julkapp att få det målat å klart innan morrondagen. :)


Annars står det lite mer julstök på schemat i dag, lite städning å godisbak. :)

Martin ska till B-måla å hämta stolar, antagligen följer Viggo-spiggo-grus med honom. 

Vi kommer bli 12 stycken i morron. :) Kommer bli svettigt men hel mysigt att fira den första julen i vårt hus. :)


Ha en fin dag!


Grattis på förlovningsdagen Malena å Morgan! :) <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards