Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 december 2008

Av Lisa - 27 december 2008 11:03

Det är snart riktig tattar-varning på mej...

Jag väger lika mycket nu som jag gjorde förra året vid den här tiden, å vad var jag då i åttonde månaden? Iiiiihhhh!

Håret är en story för sej, har inte klippt mej sen i juni å inte nån färg heller.

Färgbiten skulle visst fixas snarast, det var en julkapp fårn billellibill. :)

Å klippning ska bokas, det får kosta helt enkelt...

I dag upptäckte jag att mina glasögon saknar en bit glas med... 

M.a.o får jag visa mej ute i söndriga glas ögon nu med..

Shit alltså, vad har det blivit av mej?


Men det sköna är att det känns inte så omöjligt att få ordning på den här biten. Jag känner trots sömnbrist en ny slags energi, å den tänker jag förvalta för att leva det liv jag vill leva å fokusera på det jag vill å som är viktigt! :)


Det är golfbollarna i majonäsburken som ska få störst uppmärksamhet! :)

Av Lisa - 27 december 2008 10:51

I bland när jag läser gamla inlägg blir jag riktigt förbannad å mej själv.

Å jag förstår verkligen all kritik jag har fått om att jag oftast är så negativ!

Fattar inte varför så många inlägg har en sån tradig ton? Även fast de handlar om roliga saker?! Anyway, sån är jag väl då, men det tänker jag faktiskt göra allt som står i min makt för att få bukt med!

Så är det med det!


Jaha, annars är det då vardag igen nu. På en lördag.

Ska inte göra så värst mycket nu på förmiddagen, bara leka å gosa å ett litet Coop-varv. Måste köpa spätta till Viggo, han vägrar nämligen äta nått annat nu igen... 

Är trött som fanken as always, denna veckan har verkligen sömnen lyst med sin frånvaro.

I natt somnade vi två, men det berodde på nått i allafall, hosta! :( Stackars Viggo, men nu hostar han inte så, ens om han ligger ner.

Men hostas det i natt ringer jag sjukvårdsrådgivingen å fixar en läkartid...

Men allvarligt talat: FY FAN vad jag är trött på att inte få sova!

Alla andra nätterna denna veckan har Viggo vaknat prick kvart över två å varit vaken minst två timmar! :(

Känner mej en aningens utsatt å lipig, men hittills gråter jag bara över fina saker, ingraveringar på i-pods å romantiska julklappar till exempel. :P

Ingen mening att gå omkring å spekulera i det hela heller, jag sov inte hen hel natt förrän jag var fyra eller nått så han brås väl på mej. :)


Jag mår ändå bra nu, skönt det! :)  Eller rättare sagt ÅÅÅÅ VAD SKÖNT! :D


Nu ska jag plocka å fixa lite innan Viggo vaknar. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards