Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 december 2008

Av Lisa - 22 december 2008 19:37

Jag vet att jag inte har varit i gång i arbetslivet skolan speciellt länge.

Men ändå är det riktigt skön att ha jullov nu.

Skjuta bekymmren lite på framtiden å bara frossa å mysa.

För det tänker jag göra, MYSA, det måste bli lite tid över till det med mellan klapp-öppnande å julmat...


M å P kom ner till oss i kväll i stället, vi fastnade i diverse brödbak å andra projekt. :D

Viggo blev lika glad å se dem som vanligt.

Å de hade med tallrikar så nu har vi så det räcker till alla på ondag. :)


Malena ska ha tjejfest på juldagen, hade gärna gått,men då ska vi fira med min familj så... Lite tradigt att det krockar så. :( 

Hoppas hon får i hop ett gäng ändå... :D


Nu ska jag ta den där duschen som inte hanns med i morse. :)

 

Av Lisa - 22 december 2008 19:34

Har precis kollat runt på diverse bloggar.

Tyvärr är det inte enbart ett nöje.

Flera stycken har fått riktigt elaka kommentarer, rena person angrepp.

Visst, det är ett publikt forum, en blogg, men varför?

De elaka är allt anonyma med, undrar om de går om kring å kastar skit på andra irl med?!

Förbaskat onödigt är det, om man inte har nått vettigt å komma med å om syftet bara är att såra någon, varför är man inte bara tyst i stället...?

Riktigt ledsamt är det! :(

Av Lisa - 22 december 2008 14:56

Nu har jag jullov. :) Till den åttonde januari.

Finns dock lite uppgifter som skall göras klara, men det väntar jag med till i mellandagarna för nu ska här julstökas å mysas i stället.

Ska tänka på historian om majonäsburken hade jag tänkt. :)

För er som inte känner till den är den en finfin liknelse å påminnelse om att man inte ska hänga upp sej på småsaker å fokuser på det som är viktigast i livet. :) För mej är det familjen. <3


Fick veta betyget på en av mina uppgifter, MVG!  :D Är duktigt nöjd, å riktigt lättad för ajg var rädd att det inte alls skulle räcka. Tack å lov så har man fel i bland. :)


Har varit på bvc å uppe i byn. Viggo somnade i vagnen å sover fortfarande, kan alltså inte räkna med en tidig kväll i kväll... Men vad gör det? :) Är han trött så är han. :)

Martin målar i mellanrummet, jag å Viggo ska nog åka upp till M å P senare å hänga lite med dem. :)


Nu är det lite plock som gäller. :)

Av Lisa - 22 december 2008 06:56

Vaknande 06.33 :S

Klockan ringde en kvart tidigare men jag måste ha somnat om. :(

Prioriterade bort att duscha, å nu är jag nästan redo. :)

Vilken tur att jag vaknade i allafall. :D


Har inte sovit alls bra i natt, surprise? :)

Viggo har varit ganska lugn men jag har haft sjukt ont i magen hela efternatten. :(

Men nu känner jag inget tack å lov. :P


Sista skoldagen innan jullov, hoppas vi ska redovisa boken å senfå gå hem tidigare.

Grabbarna grus ska antagligen hämta upp mej, sen ska vi köpa färg till mellanrummet. :P


Ha en bra dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards