Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Rubrik var det ja..? :P

Av Lisa - 26 maj 2011 21:26

Då så, då var det dags för torsdagskväll igen.

Å jag är lika trött som jag brukar på just denna veckodag.

Sista dagen innan helg i morron, helg som innebär rejäl avlastning i vardagen i å med att Martin då är ledig! :D

Ligger å surar lite för jag är kaffesugen!

Å jag är så pass mycket kärring att det inte kommer på tal att dricka det nu såhär sent.

Jag kommer längta ända till i morron bitti. :D

Vilka problem va? :)


Dagen har varit fullspäckad från början till slut.

Johanna, Amanda å Emilia kom hit vid tio.

Lika trevligt som alltid å lika stimmigt som vanligt. :D

De små barnen tycker bägge att de kan stå å de stora lekte fin fint den allra mesta tiden. :D

Fick i hop en liten lunch i form av amerikanska pannkakor å sen blev det en runda till lekplatsen. :D

Tack för i dag flickor. :)


När vårt varmvatten kom tillbaka tog grabbarna ett bad.

Å som ni ser tyckte i allafall den mista av dem att det var väldigt roligt. Speciellt när storebror dök, då skrattade Leo högt... :D

(tyvärr blev det bara mobil-bilder...)


Efter kvällsbestyr å barnläggning mötte jag upp både Stina å Emelie på Coop. :D 

Å för första gången ever checkade jag in där på FB. :D

Vad gjorde man innan smartphonen fanns? :P

 

Inte tog man sånna här bilder i allafall. :D

Fyllde bilen med tre kassar mat, blöjor å briketter å fick lite fint socialt umgänge på köpet. :D


En väldigt trevlig dag över det hela taget, trots den där torsdags-tröttheten. :D

Leo's sömn har varit total upp å ner-vänd som befarat, men i morron är vi nog back on track å stiger upp vid sex igen. :P


Nått som bekymmarar mej lite just nu är dock Viggos stammande.

Han har ju gjort det till å från, men i går i dag har det varit ganska extremt.

Tack å lov så ger han inte upp, å vi väntar in honom när han inte får fram det han vill säga.

Jag vet att det kommer gå över å att vi hanterar det rätt, men rädslan att detta ska förfölja honom längre än normalt finns ju ändå där...


Dagens goda nyhet är att LG har lovat oss att tvättmaskins-helvetet ska bytas ut! :D

Jag ropar dock inte hej än, men det verkar ju mer lovande än ännu mer lagning!


Nu blir det duschen, sen lite BB till innan vi sover för att vakna till fredag! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards