Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 november 2015

Av Lisa - 18 november 2015 20:06

Det flesta av planerna är nu avbockade.
Har testat benhinnorna på asfalt(verkar okej hittills. *håller tummarna*) å kan med glädje meddela att det tar sej med löpningen.
Med yttepyttesteg utvecklas tempot!
Det är med löpband å intervaller verkar löna sej för min del. ;)





Efter löprunda lagades det favoritmiddag å sen körde Martin å levererade Leos "gamla" säng.

Den nya sängen är monterad å klar å efter vad jag kan höra verkar Leo redan ha somnat gott i den! ;)

En hel massa piff återstår, men det ska nog bli bra när det är klart! ;)







Nu kom pappa här så vi ska inleda veckans "terapi-session" som en avslutning på dagens åtagande.
Förhoppningsvis klarar vi att begränsa oss till en timme(lite svårt vet vi av erfarenhet. :P) så jag hinner se premiären av Morden i Sandhamn. ;)


Vi hörs!
Hej så länge!

Av Lisa - 18 november 2015 15:46

Hämtade ut bilen direkt efter jobbet.
Servad å felkollad å klar.

Finns nog ingen miljö jag känner mej så obekväm i som i en verkstad(utom hos tandläkaren med barnen då möjligen) men jag måste hylla mekonomenverkstan här i asarum.
Dom är så himla, himla trevliga.
Kan varmt rekommendera dem! ;)

Annars då?
Jo vi har som sagt ett ganska så tajt kvälls-schema denna onsdag(å typ alla andra dagar...).
Sängar att leverera å montera å en hel massa annat.

Jag vaknade klockan fyra i morse(att lägga sej tidigt resulterade alltså inte i mer sömn...!) så jag kan tänka att jag kommer va ganska så trött när är allt är klart, men så får det va. ;)

Hej så länge.
Kram å hej!

Av Lisa - 18 november 2015 07:55

Fick det ärofyllda uppdraget att lämna bilen på service denna morron.
Lyckades komma i håg reg-nummret å det regnar inte på under promenaden vidare till jobbet här! :)

Vi har en fullspäckad onsdag framför oss, med sängbyten(japp. Leo ska få ny! :)), utelöpning(håll tummarna för att vi hinner!) å träff med pappan för fortsatt "forskning" bara för å nämna lite.. ;)

Men först blir det jobb.
Onsdagar är baddagar å kan nog vara favoriten för det.
Tänk vilken lyx å få simma runt i en bassäng på arbetstid? :)

Vi hörs senare.
Hej så länge! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards