Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 november 2015

Av Lisa - 12 november 2015 21:55

Världsroligt träningspass(minus värkande ljumske. när ska den ge sej?!) å ungefär tusen avsnitt av downtown abby
(kommer gråta när avsnitten är slut, då har vi strecksett 6 säsonger så det kan nog bli lite tomt..!)så
såg torsdagskvällen ut. ;)

I morron är det fredag igen.
Då blir det plockmat(paus från fredagskonceptet redan alltså.) å ett lugnt laddade inför helgen efter jobb/dagis/fritids å en tur till stan när vi slutat.

Nu blir det dock kvällens sista avsnitt.

Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 12 november 2015 17:36

Först fick jag en lapp med budskapet "mamma är dum".

Sen fick han visst dåligt samvete... <3

Finaste Viggo. <3

Av Lisa - 12 november 2015 17:09

Jajjamensan.
Båda barnen har varsin kompis med sej hem denna torsdag.
De åt plättar å lekte för glatta livet å det gick prima måste jag ändå säga. :)

Jag var inte sämre jag utan fick med kompisbesök av dessa två kärlekarna. <3

De tittade inom med världens roligaste tröja som ni sett å lite kelgos. ;)

Nu laddar jag om inför kvällens cirkelpass å försöker lugna pulsen som varit på max sen jag började kolla närmare på kommande studiedagar å lov å insåg att jag inte hade nån som helst koll.

Ha en trevlig kväll hörrni så tittar jag inom sen. ;)

Av Lisa - 12 november 2015 15:18

Jag kissar ner mej. :P

Vilken tröja alltså! :D

Tack snälla Anna! <3

Av Lisa - 12 november 2015 13:15

 




Riktigt snygga adventsljusstakar i kampanj på campadre! :)


Om ni inte redan är medlemmar kan ni registrera er här:


http://campadre.se/tipsa/656058?utm_source=mgm&utm_medium=sharelink&utm_campaign=mgm

Av Lisa - 12 november 2015 07:00

Är så nöjd med min sminkning i dag.
(Förrutom kolonin av finnar eller vad det nu är. Biverkan på spiralen? Så långt efter instättning? Går det nånsin över? Å ögonbrynen ja. Jag ska gå i väg å fixa dom, men tiden är inte på min sida..)

Torsdag innebär kortdag som ni vet.
Hade gärna tagit mej en stunds sovmorron i dag faktiskt, men det är härligt å komma hem tidigt med så jag klagar inte. ;)

Båda barnen ska ha med kompisar hem så här blir fullt ös i eftermiddag. ;)
Jag tänkte steka ett gäng plättar å hoppas de blir nöjda med det. ;)

Men först.
Lite jobb. ;)

Ha en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards