Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 november 2015

Av Lisa - 1 november 2015 19:38

Jag är så galet trött i dag.
Har rejäl ångest över både trötthet å annat å oroas över hur jag ska orka en arbetsvecka utan å braka i hop om jag mår
såhär redan innan den ens börjat.

En stund på soffan nu, sen hoppas jag på å få sova i natt...

Av Lisa - 1 november 2015 13:57

Viggo leker med kompis å jag å Leo har varit ett varv på Ica.
Martin å jag sprang en sväng dessförinnan å vi har vinkat av lillebror för denna gången(lip på den, hatar att han flyttat... :/).

Sitter å planerar veckans mat medan dagens middag redan är på g. :)

Vi har sjukt mycket grejer i frysen(nu igen..!) så jag tänker utgå i från den när jag planerar.
Å så har jag en idé för våra fredagar framöver, men den får jag återkomma med. ;P

Helgen denna veckan ska firas av med helgrillad fläskfilé, potatisgratäng å pepparsås! ;)

Tänker vi ska äta ganska tidigt så kanske jag kan förmå mej att varva ner ett par hekto innan vardagen drar i gång med full kraft här igen med läxor å jobb å allt man vill hinna.

Hoppas ni har en bra dag.
Kram å hej så länge! ;)

Av Lisa - 1 november 2015 09:14

Vi hade en världs halloween-fest i går.
Med en massa otäcka outfits å en himla massa god mat! ;)

Vi begav oss hemåt med fyrkantiga magar å en vinst i "Vem svarar först?"(något ska man va bra på. :P) vid halv elva tiden å stupade omgående i säng.
:D
Tusen tack världens bästa familj! <3

Martin å Viggo är i väg på fotbollsträning redan å jag å Leo söndagsslöar i största allmänhet.
Han har bäddat ner sej igen å jag har inte ens ätit. :P

Våra söndagstraditioner får upprätthållas utan sällskap av Stina å Daniel just i dag.
De ska på kalas, men Martin å jag tänker springa ändå å middag ska det förståss också bli. ;)
Vad vet jag dock inte än. ;)

Nu ska jag rafsa fram mej något å knapra på å fortsätta å kolla på Nyhetsmorron söndag(älskar! :))

Vi hörs lite senare! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards