Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 november 2015

Av Lisa - 2 november 2015 17:17

Röda prislappar på vill-ha-grejer under lunchshoppandet på Willys. ;)

Det är sånt man får glädjas över på dessa dagar.
:D
(Om frysen inte var full redan undrar ni? Mmm. Kan hända det..)

Annars då?
Katastrof.
Huvudvärk,
Negativa känslor
som tar över fullständigt.
Ångest över det ena å det andra å det femte.

Känner mej så extremt ensam ibland.
För det spelar ingen roll hur mycket personligt jag outar här å hur ärlig jag än må vara med min psykiska kaos så pratar jag sällan med någon om det på riktigt.
Jag kan inte.
För jag skäms.
Något så förbannat.


Ni know the story.

Jag pausar från er, tränar lite, kelar lite med Leo, forsätter söka hjälp(sakta men säkert!) å siktar in mej på morrondagen.

Av Lisa - 2 november 2015 07:37

Stress-morron med försvunna å glömda nycklar å bortslarvade inneskor.

Nu fixar vi en bättre måndag! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards