Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 november 2015

Av Lisa - 11 november 2015 18:48

Ursäkta frånvaron hörrni.
Var trött som ett vrak när vi kom hem så jag somnade faktiskt en stund.
Är väl egentligen inte riktigt vaken efter det ännu men tänker att jag ändå vill säga hej till er i allafall.
:)


Å så kom jag på att jag glömt å visa barnen vinterskor..! :)

Leo fick ett par "klassiska" Viking-kängor med gröna detaljer medan Viggo fick ett par av samma märke fast i mer gympasko-modell. :)

Han fryser ju a-l-d-r-i-g det barnet, å han deklarerade högljutt att "vanliga kängor" inte var å tänka på så jag är glad att det fanns alternativ.
Jag tycker dessutom de är supersnygga å hade gärna haft liknande själv. :P

Nu ska jag skriva lite lista här(jo det är ett sätt å överleva, att försöka ha ordning. :P) innan barnen ska läggas å jag får försjunka mej i intrigerna hos den brittiska överklassen på 20-talet igen. ;)

Kram å hej! :)

Av Lisa - 11 november 2015 06:23

Lisa vs. hjärnan.

1-0.
:)

25 motiga minuter gav 3,7 km å mest nöjd är jag över hur jag, trots idoget förhandlade med mej själv INTE gav mej å "tillät" att korta ner tiden som jag bestämt sen innan å VET att jag pallar med råge! ;)

Nu blir det dusch å frukost å sen jobb.

Å i eftermiddag ska Viggo ta med sej en kompis hem å så tror jag vi ska äta fisk(är vi egentligen för dåliga på alltså.)

Vi hörs senare i vilket fall.
Kram å hej! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards