Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 november 2015

Av Lisa - 3 november 2015 21:42

Jag här sitter jag i en soffa som stinker kattkiss(varför varför varför skulle jag ställa ut lådan?! *störtlipande emoji*) å har det ganska aptråkigt framför fotbollen. :P

Gruppsmsar lite, lägger lite harpan på paddan, läser arlaköket jul å drömmer om en miljonvinst(eller miljard funkar med. :P).
Synd att man inte skaffat sej ett yrke med bättre betalt. :)
När det finns så mycket man vill ha menar jag. :P

Lite bättre med ångesten å det bråtet i dag, men det är ändå på en väldig hög(eller låg hur man väljer å säga: :P) nivå för tillfället å det krävs inte särskilt mycket för att stresspåslaget ska skjuta i höjden...

Nu ska jag försöka underhålla mej lite till här innan jag har ro å lägga mej.

Kram å hej!

Av Lisa - 3 november 2015 20:51

 

När man svänger inom Ica för å köpa en keso på väg hem från träningen.

Å tänker att man klarar sej på en "fruktpåse"

Vad kan jag säga liksom? ;)


Det blev något litet till helt enkelt.

*emojiapan som håller för ögonen*

Av Lisa - 3 november 2015 17:37

Sen någon vecka tillbaka kan det här barnet läsa. <3

Ändå.
Så fort läxan består av något annat än just läsning blir det krig. :(
Han tjurar å skriker å pylar.
Så. Himla. Drygt.

Vi gör det vi brukar för övrigt.
Lagat kycklingbiffar till middag å laddar inför träning.

Hoppas ni haft en bra TISdag. ;)
Hörs senare!
Kram å hej!

Av Lisa - 3 november 2015 07:23

Jag försöker vakna med en positiv inställning å intala mej att jag är världens piggaste
men vissa mornar är det en anigens svårare än andra.

Som i dag.
När vi väcktes tio över fem av en röst som ropade: "det är blött i min säng".
Stapplade upp i mörkret i kylan(hy. jag fryser ännu..!) å möttes inte alls av kiss utan en unge å en säng täckt av kattbajs. :(
Jag har plockat ut deras låda å trodde i min enfald att de skulle säga till när det behövde gå ut.
Så var tyvärr icke fallet om vi säger så. :/
Stackars Viggo fick duschas å bäddas ner hos oss, men inte för en minut somnade någon i familjen om.
Roligare kan man ha om vi säger så.

Ovanpå känslan av att aldrig bli varm å att faktiskt inte vilja bege sej i väg alls har Viggo snöat in på hammerfall/Pontare-versionen av När vindarna viskar mitt namn. En mycket bra låt förvisso, men inte 150 gånger innan klockan sju...

Lurarna är på å de enda som hörs nu är vrålade youtube-dinosaurier på Leos platta.
Ett stående inlag i det här hemmet. ;)

Nu sticker vi å hoppas på å göra denna dagen bättre än den började. :D

Kram å hej på er! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards