Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under december 2014

Av Lisa - 19 december 2014 15:58

Letar stämning å lugn med hjälp av trolltyg i tomteskogen. :)

Jajjamen.
I dag går barnen å Martin på ett låååångt jullov.
Jag ska ju jobba mellandagarna, men ser fram emot sex ledig dagar nästa vecka å att få äta frukost innan jobbet utan det eviga bråkandet! :)

Den kommande helgen ska gå åt till julstök, men först ska jag vila lite å kela med barnen. :)

Hoppas ni får en bra helg! :)

Av Lisa - 19 december 2014 07:26

Bättre sent än aldrig va?
Föräldraledighetsansökan är äntligen i väg!
BankID är toppen.
När det funkar. :P

Nu kör vi på sista dagen innan jullovet! :)

Yeej!

Av Lisa - 18 december 2014 21:33

Torsdagen är i det närmsta slut.
Skönt för jag är såååå trött. :(

Kvällens Ernst-avsnitt på play nu.

Sen ska jag däcka! :)

Av Lisa - 18 december 2014 17:46

Jobbat sent.
Hämtat barn.
Snabbat mej till gymmet.

Vi hörs sen i stället. :)

Av Lisa - 18 december 2014 07:30

Får man inte va vampyr på dagis julfest så väljer Leo att va tärna. :)

Å vilken söt tärna sen. <3

Näst sista dagen innan jullovet.
Nu kör vi på. :)

Av Lisa - 17 december 2014 21:06

Planeringen fortgår. :P

Det börjar kännas lite under kontroll nu. :D

Jag å barnen tog som synes en tur upp till M å P.
Julplanerade, värmde oss å skapade barndomsminnen vid pianot som nu för tiden förvisso är av elektrisk variant, men ger en värme i bröstet likväl. <3
Med Martin utanför hemmet är det inte ens lönt å bege sej neråt tv:n(det är en omöjlighet å lära sej kanalplatserna. Noll logik där!) så jag är effektiv i stället. :)
Eller ja, jag dricker te å plitar inköpslistor i allafall. :)

I morron är det torsdag.
Då vankas det jobb, apt å ny realese på cirklen. :)

Vi hörs då!
Kram
Å
Hej! :)

Av Lisa - 17 december 2014 19:05

Där sitter väl dom å sjunger julsånger. :D

Av Lisa - 17 december 2014 18:12

Vi körde upp till M å P för å styra upp julplanerna lite. :)

Å mysa lite i brasvärmen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards