Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 december 2014

Av Lisa - 12 december 2014 20:53

Jag är tjatig jag vet.
Men visst är det skönt med ledig helg? :P

Känner mej anigens piggare nu, tack å lov, för i eftermiddags var det inte mycket med mej. :(

Det blir en tidig sänggång för min del i vilket fall.
Hade tänkt se lite på tv, men vår parabol är i stormräddaste laget å har chickat ur för kvällen vad det verkar.

I morron hoppas jag på å vakna pigg å glad å taggad inför kvällens fest.
Barnen ska sova hos mormorn å morfarn medan vi lussar på lökvägen. :)
Innan dess ska vi dock både hinna med att besöka staden å sen köra å hugga gran. :P

Gonatt på er.
Vi hörs i morron!

Av Lisa - 12 december 2014 16:59

Julförberedelserna fortsätter. :)

Av Lisa - 12 december 2014 15:27

... Med huvudvärk så tung att jag mår illa.. :(

Kände ingenting förrän jag kom innanför dörren hemma.
Men sen.
Boooom.

Tabletter intagna i hopp om snabb bättring!

Nu är det i allafall helg igen.
Å det ska bli så skönt!

Av Lisa - 12 december 2014 07:43

Plötsligt händer det!
Smidigaste morronen på hela veckan å det är fredag! :)

Ska jobba mina timmar sen tar vi helg som innebär julgransjakt å Lussefest! :)

Yeeej!

Ha en bra dag mina vänner!
Hörs sen!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards