Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 december 2014

Av Lisa - 13 december 2014 20:35

Hemtjänsten ska hämta oss sas det. :P

Men självklart.
Ingen gillar våra låtval! :)

Av Lisa - 13 december 2014 17:02

Är supertaggad.
Nu kööööör vi! :)

Hell yeah! :)

Av Lisa - 13 december 2014 13:57

Med granen fastsurrad på taket beger vi oss hem å inleder partyförberedelserna. :)

Av Lisa - 13 december 2014 12:31

Tänka sej...?!
Jag knep den sista exemplaret.

Från Lindex å väldigt fin på. :)

Av Lisa - 13 december 2014 09:26

Grabbarna löser barnkrysset! :)

Av Lisa - 13 december 2014 08:25

Mitt bästa.
Kaffestunden innan frukost(-kaosen) drar i gång! :)

De här pojkarna kom brakande in till oss vid sextiden.
Då hade deras far redan väckt mej en bra stund tidigare.
Varför fick jag världens mest morronpigga familj?
Jag hade längtat så efter att få sova lite längre, men det är bara till å följa strömmen.
Vem kan sova i skenet(å ljudet) av två surfplattor å en iPhone å knän in i ryggen liksom? :P

I dag var det fuktkräm i min kalender. :)


Våra dagsplaner innefattar frukost först(så fort kaffet är slut i koppen) å sen ska vi in till stan å trängas.
Köpa vin till glöggen jag gjort å ska göra å spana lite på juloutfits å köpa lite hyacinter. :)

Sen hoppas vi att regnet lugnar sej lite lagom till vi ska köra vidare till skogen å hugga vår gran.
Å helst ska vi även hinna dit innan mörkrets inbrott.
Man vet ju aldrig med oss. :)

Barnen ska till M å P vid fyra å då tänkte jag vi ska va nostalgiska å äta bakad potatis( några tips där? Kycklingröra å persiljesmör tänker jag. :P) innan vi beger oss till Henke å Sanna å går på fest! :)
Det är en såndär fest där vi nästintill bara känner värdparet. Det kan va det roligaste jag vet, det är så spännande med nya människor. :)


Nu ska här stekas omelett.
Ha en bra lördag.
Så hörs vi senare! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards