Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 december 2014

Av Lisa - 8 december 2014 22:11

Att kompensera trötthet å uppgivenhet med tusen köksprojekt?

Inte. Så. Smart.
Så typiskt mej.

Jag blev just klar.
Ännu tröttare förståss.

Men som sagt, jag är glad över rycket när det finns mat färdig i morron.
Å jag hann faktiskt gå på ett hett efterlängtat yoga-pass å bibehålla full fokus där i åtminstone 30 minuter(innan jag började stressa om nattlinnen i huvudet...! :P).
:D


En stjärna å strut är inhämtade från världens bästa grannhus å jag har bäddat ner mej å varvar ner med lite körsång.

Nya tag i morron heter det ju.
Å så får det bli.

Kram å gonatt.

Av Lisa - 8 december 2014 20:43

Ser ni min uppgiva min?

I morron kväll ska Viggo va stjärngosse i luciatåget på skolan.
Hittar en miljon lucia-linnen i källaren, t.om Flera i rätt storlek.
Men tror ni inte stjärnan å strutj*vlen är puts väck?! *morr*

Varför varför varför kunde jag inte dubbelkollat detta lite tidigare..?!

Av Lisa - 8 december 2014 18:43

En snäll morfar kommer till Leo så jag hinner med en spontan-yoga mitt i kökskaoset. :P

Jag hann inte helt färdigt, men det kan nog passa med en nervarvarnings-paus. :D

Så får jag fixa det sista efteråt sen. :)

Av Lisa - 8 december 2014 17:10

... I morron.

Nu är jag mest förbannad på att jag dragit i gång tre olika brödbak samt tillagning av Tacopaj o-c-h hamburgare...

Längtar redan tills allt är klart...! :P

Av Lisa - 8 december 2014 13:56

Hämtmat å tv-mys på en måndageftermiddag var det här. :)

Den korta arbetsdagen till trots är jag galet trött.
Har känt mej helt matt sen klockan ringde i morse faktiskt.
Har ont i halsen med så jag antar att jag inte är helt hundra. :(
Tradigt å inleda veckan med å känna sej risig, men förhoppningsvis är jag bättre igen i morron.

Nu ska jag föröka mej på å vila en stund så jag är pigg till i kväll när jag tänkt laga lite mat som vi kan äta till lunch i veckan. :)

Vi hörs igen. :D

Av Lisa - 8 december 2014 07:09

Då kör vi på ny vecka å nya utmaningar! :)

Lyxar till det med en kortdag å kan mjukstarta min å barnens vecka å hämta redan ett. :)
Men först är det dags å stå på egna ben å förhoppningsvis kunna plocka fram kunskaper från intro på ny arbetsplats.
Är lite smånervös faktiskt, men det ska nog gå! :)

Hoppas ni får en bra dag!
Vi hörs!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards