Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 december 2014

Av Lisa - 24 december 2014 22:55

Tomten hittade till hasslö. :)

Vi har placerat oss i sofforna å kollat på notting hill(magisk film. <3) trötta å nöjda med vår julafton. :)
Viggo'n fick feber mitt i allt, men orkade ändå hålla sej på banan. <3

I morron satsar vi på en lugn förmiddag på hemmaplan följt av lutfiskmiddag hos M å P. :D

Gonatt på er, å god jul! :)

Av Lisa - 24 december 2014 13:56

God jul önskar Familjen Arvidsson. :)

Av Lisa - 24 december 2014 12:08

En lugn stund med familjen innan ruschen drar i gång! :)

Av Lisa - 24 december 2014 11:19

Dom leker.
Hjälps åt å diskuterar.
Så underbart å lyssna på! :)

Om det så bara varar i en halvtimme så kan det va den bästa julklappen efter veckovis av ständiga bråk! :)

Av Lisa - 24 december 2014 10:48

Det är såhär man ska fira. :)

Å jag orkade betydligt mer än jag trodde jag skulle! :)
Hurra!:)

Av Lisa - 24 december 2014 08:18

Här är vi tidigt på det här med julklapparna. :)
Inte tidigt nog om man frågar Viggo dock, då han vaknade halv fem! :P

Alla verkar nöjda å glada.
Barnen fick tre klappar var(lego, bakbok, pussel) å jag fick varma ullskor å min efterlängtade Ernst-lykta! :)

Vad Martin anbeträffar så har han som ni vet tre stora intressen:
Manchester United.
Sin grill.
Å whiskey.
Med tanke på att jag inte är så sugen på att sova i lakan med lag-tryck å på att han fick de allra flesta grill-tillbehör på sin födelsedag fick det blir en julklapp från gröna skylten i år.

Nu ska här dukas fram frukost(dansk rågbröd. Å så gott!) å sen ska jag göra ett jul-pass med GRIT(å få jul-pussa lite på min Stina!)innan vid dukar fram lite jullunch.
Framåt eftermiddagen ska vi köra till hasslö för å fira jul med Martin systrar å föräldrar.

Vi hörs såklart fler gånger i dag.
Men jag vill ändå önska er:
En riktigt god jul! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards