Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 december 2014

Av Lisa - 15 december 2014 21:17

I kväll är äntligen homeland tillbaka på SVT.
Klockan tio..?!

Martin jublar å tittar på fotboll medan jag får kämpa för att inte somna på soffan.
Värdelöst när det börjar så sent ju.
(Å jo, vi kunde ju streamat, men har man börjat se det på tv så måste man ju fortsätta! :P)

Tränade äntligen i kväll.
Var uruselt på den fronten förra veckan.

Jag har försökt å beta av mer eller mindre överhängande måsten, så jag orkar faktiskt inte annat än å slösa den timmen på att ligga här å störa Martin. :)

Naglarna är nymålade.
Det röda fick hänga med ett tag till(även fast jag målade om det.) men fick sällskap av en mera diskret rosa i stället för helgens silvriga. :)

Mer eller mindre överhängande måsten var det ja.
Förutom de nöjsamma aktiviteterna såsom träning å manikyr så har jag förgäves försökt å lägga in om FP hos försäkringskassan.
Det gick käpprätt åt skogen med otaliga tekniska fel innan jag fick ge upp.
Apdrygt, men jag får fortsätta försöka.

Stressen alltså.
Faaaan vad jag är plågad av denna.
Det spelar nog ingen roll hur mycket jag tar tag i, den försvinner aldrig helt ändå.


Anyway.
Det var vad jag hade att förtälja denna måndagkväll.

Kram å gonatt.
<3

Av Lisa - 15 december 2014 19:09

En ny serie-lansering.
Det kallar jag bra nyheter. :)

Av Lisa - 15 december 2014 18:27

Lunch-muffins på överbliven tacos. :)

Håller på å beta av tusentals måsten som flåsar i nacken å stressar.

Går väl sådär när man stöter på deadlines å tekniska fel.
Men jag försöker.

Jag återkommer därför när jag å allt annat coolat ner sej lite..!

Av Lisa - 15 december 2014 08:06

Let's do this! :)

Granen står redo för jul.
Snart är vi där.
Å så skönt det ska bli! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards