Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 december 2014

Av Lisa - 4 december 2014 21:13

Jag ska banne mej gå å lägga mej nu. :D

I morron bara ska jag vakna pigg å utvilad å va redo för fredag å helgen! :)

Av Lisa - 4 december 2014 20:03

Mannen.
Myten.
Julen.

Ernst.
The one and only.
Lycka! :)

Av Lisa - 4 december 2014 16:03

Tar ett brejk.

Slutade tidigt å fick för mej att det skulle va skönt å gå hem från jobbet bara för å få lite dagsljus å för att jag hade tid. :)
Nu var nog just den idéen bättre i tanken än i praktiken, för jag fryser fortfarande. *storögdemoij*

(VARFÖR kan man inte bara kunna använda emojis på bloggen?! *morrandeemoji*)

Nästan direkt när jag kom hem tog jag bilen till Ica för å handla lite. :)
Lyx att kunna hinna med det så pass tidigt å utan hungriga å tjuriga barn i sällskap. :)

Lunchen blev en anigens bortprioriterad så den tryckte i mej typ nyss. :P
Så kan det gå. :)

I kväll ska jag cirkelträna å sen lägga mej tidigt å ta igen lite sömn tänkte jag mej. :)

Nu ska jag spela barnens nya spel som får bli dagens tips:

Enkelt, snabbspelat å kul! :)

Av Lisa - 4 december 2014 07:29

Bakom dagens lucka. :)

Hej på er!
Somnade vid halv ett i natt å hade redan minus på sömnkontot från natten innan så i dag var det aningens segt å gå upp.
Var som sagt hemma hos Åsa i går kväll å hann inte med så mycket mer än det. :)

I dag är förskolan stängd så Martin är ledig. De ska avverka hälsokontroller av båda barnen å sen slutar jag tidigt så vi får en familje-eftermiddag extra denna veckan. :)

Nu ska jag dock få skjuts till jobbet.
Det är på tok för kallt för å cykla känner jag. :)
Vi hörs i sen!
Kram på er!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards