Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 december 2014

Av Lisa - 9 december 2014 20:58

Jojomensan.
Sen jag lämnade jobbet har jag hunnit med både det enda å det andra.
Lagat en prima soppa(som ni vet. recept kommer!) å försökt få till en lugnare middagen än frukost, utan större framgång.
För andra dagen i rad tjabbar barnen med varandra KONSTANT!
Leo har varit på extremt uselt humör å matvägrar i regel dagligen för tillfället.
Viggo slukade i vilket fall sin soppa innan det var dags att bege oss i väg till nästa anhalt.
Nämligen Lussefest på skolan.
Viggo var sötaste stjärngossen å de var så gulliga så.
Åtminstone under själva sjungandet.
Sen spårade han en aning skulle vi kunna säga. Såklart. :(

När vi skulle hem var jag träningssugen å bokade tabatan men avbokade igen när inte Stina skulle dit å stannade hemma å lagade lunch till i morron i stället. :D

Nu är jag ganska trött igen.
Det medges.
Så jag tror tamejtusan att jag ska bädda ner mej redan nu å ta igen lite sömn så kanske jag kan låta bli å snooza så förbannat i morron å slipper bli så stressad? :)
Eller så kollar jag på Glee till halv tolv? :)

Gonatt säger jag i vilket fall.
I morron är det onsdag.
Å det mina vänner, det är alltid bättre än tisdag! :D

Av Lisa - 9 december 2014 16:29

Nybakade scones å en kick-ass-tomatsoppa! :)
Lite servetter å findukat.

(Idéen är god i allafall.
Hur middagen sen slutade det är en annan femma men jag kan säga som så. Jag hade redan innan tagit migränmedicin men huvudvärken is back!)

Av Lisa - 9 december 2014 15:22

... Å omständligaste stjärngosse är redo för å lussa. <3

Av Lisa - 9 december 2014 08:01

Det här är en sån där när allt går långsamt.
Varje minut å spara in blir viktig.
Då är det såklart frost å rutorna måste skrapas!

Jag hann.
Men stressen kommer ta en stund att mota...

Gomorron på er!
Ha en bra dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards