Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 december 2014

Av Lisa - 23 december 2014 20:27

Testar nya tv:n med julfilm i världsklass! :)

Kan va min absoluta favoritfilm alla kategorier om jag ska va ärlig!

:D

Mys på hög nivå nu alltså.
Let julen begin! :)

Av Lisa - 23 december 2014 17:35

Ny börjar det likna nått här.

Brödet är klart.

Å marmeladen likaså.
Martin har lagat revben å gratängen står i ugnen.
Vi tjuvstartar å äter våra julbordsfavoriter här redan i kväll. :)

Men mest av allt njuter av tanken på ledigheten som väntar! :)

Leo · Lisa · Martin · Matprat · Vardag · Viggo
Av Lisa - 23 december 2014 14:38

"Det är lugnt. Jag hämtar dina öl efter jobbet."

Fatta ni hur tunga 12 öl i en låda är?
Särskilt när man "bör hålla en hand under" också.
Å när man parkerat på andra sidan stan från bolaget sett?
Att jag kunde packat om i påsar..?!
Den tanken slog mej.
När jag redan kånkat på klirrande lådan halvvägs till bilen. :P

Av Lisa - 23 december 2014 07:28

Sista arbetsdagen innebär julfest! :)

Bara några timmar kvar.
Sen är jag med julledig.
För första gången på tio år! :)

Direkt när jag slutar måste jag in till stan å springa de allra sista ärendena å i eftermiddag ska jag som nu vet ordna den sista maten.
Sen blir det bara julfirande å frosseri för hela slanten.
Å så mycket träning jag bara har tid med. :)
Ha en bra tisdag.
Kram å hej! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards