Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under november 2012

Av Lisa - 16 november 2012 06:11

Har fått väcka barnen varje morron denna veckan.
I dag är vi lediga.
Då stiger de upp halv sex...
Bara till å gilla läget å försöka locka med en film! :)

Av Lisa - 15 november 2012 21:58

Fatta vad skönt att äntligen ha åtminstone en ledig dag framför mej.

Tyvärr överskuggas njutningsfaktorn av den långa listan med måste jag bara måste klara av under morrondagen.

Det gamla vanliga hushållssysslorna å den gamla vanliga handlingen, plus en hel massa extra plock som hopat sej under veckan. Det är inte så konstigt med tanke på att jag varit borta mer än hemma nu i fyra dagar.

Nu är det dock över för denna gången, underbart skönt, för hur kul det än må vara är det tufft å uttröttande att spendera så långa dagar så långt hemifrån.

Resandet är det värsta med det hela å jag kan säga som så att jag tvivlar på att jag nånsin kör till Växjö igen när jag är klar med den här utbildningen.


Hade tänkt spendera kvällen i soffan å fira helg med nått gott i glaset, men har som ni kanske förstår, mögelsanerat i mitt kök å desinfekterat inne i kylskåpet. Igen.


Nu är jag trött som en trasa å ska i det närmaste lägga mej, å hur stressigt det än blir tänker jag att vi ska stanna länge i sängen i morron bitti. :D

Å på kvällen sen, då ska vi ha trevligt med fina vänner å välkomna helgen varmt, även fast jag ska jobba de flesta av timmarna på lördan å söndan. :D


Kram å gonatt på er. :D

Av Lisa - 15 november 2012 19:55

Är det inte en spishäll som lossnar eller tvättmaskiner som sprutar vatten så är det banne mej mögligt, stinkande vatten i en behållare under kylskåpet...

 

Vad blir det härnäst?

Nått som sprängs?!


Hurra.

Eller inte.

Hade annat å göra på min lediga dag än å jaga serviceverkstäder...!


(å fy fan som här stinker med! :()


Av Lisa - 15 november 2012 12:49

Det här det italienska palatset på St. Sigfrids området, det är här jag håller till i Växjö. I min skola! :)

Förmiddagen har som vanligt gått i en rasande fart, bara ett par timmar kvar innan jag slår i hop skolböckerna å inte öppnar dem på en dryg vecka! :)
Har fått ett glädjande besked om att VG i en av de två gruppuppgifterna i förra kursen, så nu hoppas jag förståss på fler å ett samlat högt betyg i hela kursen! :)

Å som vanligt måste jag verkligen poängtera hur förbannat kul det är å läsa å lära mej mer! :)
(Även fast jag är ruggigt trött i dag å inte hade orkat mer denna veckan! :))

Av Lisa - 15 november 2012 12:12

Tänkte ni med på det?
Alla andra tog jackorna med sej ut när larmet gick.
Jag tog min telefon. :P

Av Lisa - 15 november 2012 10:24

Spänning i vardagen, helt klart! :)
Men nu fryser jag! :)

Av Lisa - 15 november 2012 10:14

Alla tog på sej jackorna utom jag.
Kallt, men det regnar i allafall inte. :)

Av Lisa - 15 november 2012 06:46

Dags å köra genom skogarna igen! :)
Sista passet i dag, föreläsningar hela dagen å jag hoppas verkligen vi kommer därifrån i tid...

Ha en bra dag hörrni!
Kram å hej! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards