Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Lisa - 12 november 2012 22:02

 

Kolla in dessa sötnosarna.

Försök till julkort 2010. :D


Jag längtar som sagt efter att få julstöka. :D

Koka skinka, göra godis å senap å sill.

Pynta å fixa å göra julmysigt.

Märkligt det där, att jag har ett sånt julsug just i år när jag faktiskt ska spendera julaftonskväll på jobbet.. :D


Den här dagen har varit väldigt bra på de flesta punkter, bortsett från att jag knappt har sett mina fina barn.

42 timmar ska de va på dagis denna veckan, å det på fyra dagar. :(

Känns inget vidare jag kan lova, men det är tack å lov bara denna veckan.

I morron ska dessutom mormorn hämta dem lite tidigare.

Skönt för mej så jag slipper tänka på det under eftermiddagen.


Nu ska jag krypa ner i bädden å hoppas slippa den där tradiga hata-facebook-disskussionen i morron.

Jag bloggar liksom, så vad har jag å säga om "menigslösa statusar".

Suck. Facebook är liksom en del av samhället. Även om alla inte vill inse det. :D

Gonatt på er.   

Av Lisa - 12 november 2012 19:31

Så jag tar en PW med Sandra! :)

Av Lisa - 12 november 2012 17:49

I år längtar jag verkligen efter julstöket... :)

Av Lisa - 12 november 2012 14:49

Är full med energi å inspiration..! :)
Har en dryg timme kvar i skolan å jag är inte ens trött!
Äntligen är motivationen jag saknat så tillbaka! :)

Av Lisa - 12 november 2012 07:59

Båda barnen sov gott när klockan ringde i dag. Vi låg kvar å drog oss i gott å väl tjugo minuter å fick stressa i väg

Typiskt, men det var så mysigt med en gosig Viggo under täcket.

Är hemma efter att ha lämnat barnen å slänger i mej en snabbfrukost innan jag hämtas för att åka vidare till Växjö.

I dag börjar vi kursen om demens och andra pyskiska besvär hos äldre. Ska bli spännande! :D


Känner mej ganska pigg å motiverad, men önskar att jag kunde lagt den energin på barnen å på å få lite gjort här hemma.

Hoppas jag har en uns ork kvar när jag kommer hem i eftermiddag i stället.


Nu är det dags å sätta fart.

Hörs senare! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards