Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Lisa - 7 november 2012 22:33

Jag har bytt lakan. :)
Ville mest bara visa det, å säga gonatt förståss. :)

Av Lisa - 7 november 2012 19:28

I dag har det varit en produktiv dag på studiefronten.

Vi har skrivit klart de två gruppuppgifterna å skickat in dem å därmed är kurs nummer två på vägen till att bli spec.uska avslutad! :)

Är väl egentligen inte helt nöjd med nån av uppgifterna, å blir mer än nöjd över att få G.


I morron jobbar jag kvällen igen, å man kunde ju tro att jag äntligen skulle kunna ta det lite lugnt med skolan den där stunden på förmiddagen, men så är icke fallet. Då måste jag nämligen skriva komvux uppgift!

Å dessutom ska jag börja jobba en timme tidigare än schemalagt för att lyssna på nått föredrag om löneutveckling på stadsteatern.

På fredag är det också jobb som gäller, men dagtur då.


Två dagar till kvar av veckan alltså, men jag längtar redan till helgen.

Vi ska fira farsdag på diverse vis å bara njuta innan vi går på en extremt maffig vecka igen i å med fyradags i Växjö tätt följt av jobbhelg.

Men det är då, å nu är nu, en onsdagkväll då jag ska unna mej en skvätt vin å fira inte bara kladdkakans dag utan även en avslutad kurs å bra kämpat! :D


Kram å hej på er! :)


Av Lisa - 7 november 2012 18:25

Av Lisa - 7 november 2012 17:55

Å det har bara precis börjat..! :)

Av Lisa - 7 november 2012 08:38

Var inte denna snygg da?! :)
Å kostar därefter troligtvis! :)
(House of lola)

Av Lisa - 7 november 2012 08:02

Gör va jag kan för att ladda upp med energi inför en heldag på bibblan å avslutande av uppgifter!
Än så länge känner jag mej inte alls pepp. :(

Det ända jag tänker på är att de går magsjuka på dagis nu igen å för första gången i mitt liv har jag gått å blivit rädd för den där vidriga åkomman! :(
Jag pallar inte se mina små fina barn sådär dåliga igen.

Av Lisa - 7 november 2012 07:38

(Hoppas han är lika villig att lukta gott när han är tonåring! :P)

Leo

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards