Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Lisa - 13 november 2012 21:36

Tror ta mej tusan att jag ska ge mej på mandelmusslor i år. :)

Kan tipsa om ett gott tilltugg till glöggen med när jag ändå håller på: tärnad hårdost tillsammans med tärnad syltad ingefära som träs på tandpetare! :) Mycket gott!

Av Lisa - 13 november 2012 19:36

 

Martin är inte hemma, så jag kunde inte låta bli. :P

 

Jisses.

I kväll är jag trött.

Var hemma först klockan sex, efter att ha stannat över tiden, feg-kört hem i kolmörkret å hämtat barnen hos M å P.

Martin mötte oss i dörren å är inte hemma ännu.

Vi hann leka en stund å gosa innan det var dags för barnen å lägga sej.

Leo stimmade å tjabbade en bra stund, det är verkligen hopplöst å lägga honom när han sovit på dagen. Det har även ett direkt samband till när han vaknar å skriker på nätterna med.

Men vad ska vi göra?

Han orkar aldrig i livet med dessa långa dagarna på förskolan om han inte sover...

 

Vilken tur att man inte lever såhär jämt alltså.

Jag står nästan inte ut med å va i från barnen så mycket, å jag har två hela dagar till innan fredagen bjuder på ledighet å umgänge!   

Då, på fredagkväll, kommer familjen Kjellsson/Persson hit å äter lite med. :)

 

Nu ska jag fortsätta att roa mej med Leila här, å inspireras ännu lite mer inför den där julen jag inte kan sluta tjata om. :D

Av Lisa - 13 november 2012 12:38

Av Lisa - 13 november 2012 09:41

Dags för kaffe! :)

Har varit på studiebesök å fått info om ECT-behandling! :)

Snart blir det fler lektioner! :)

Hej å hå! :)

Av Lisa - 13 november 2012 08:08

Skickar en liten uppdatering från ett dimmigt å kallt Växjö! :)
Fick bromsa för en räv, men annars gick det så bra å köra att vi är en halvtimme tidiga. :P

Är lika pigg å motiverad i dag faktiskt.
Undrar om det är för att jag är på skolan denna veckan?
Å i så fall vad kan jag göra för att bibehålla den här känslan nästa vecka med?


Av Lisa - 13 november 2012 06:47

Då var vi på väg igen.
Min tur å köra, å som jag hatar det!
Inbillar mej att det är bra i det långa loppet, att tvinga mej å göra det här, köra bil alltså.

Skolan känns toppen å vi har en spännande dag framför oss med inriktning på psykiatri! :)

Hörs sen!
Kram!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards